Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYezdan Boz,Ayla Cetin-Dindar
dc.date.accessioned2023-02-10T12:28:43Z
dc.date.available2023-02-10T12:28:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier10.1080/02619768.2021.1919079
dc.identifier.issn1469-5928
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.1080/02619768.2021.1919079
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/9793
dc.sourceEUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
dc.subjectEducation
dc.titleTeaching concerns, self-efficacy beliefs and constructivist learning environment of pre-service science teachers: a modelling study
dc.typeArticle
dc.identifier.volume0
dc.identifier.issue0


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster