Yazar "Üstün, Ahmet Berk" için listeleme
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
-
BÖTE öğretim elemanlarının harmanlanmış öğrenme ortamlarında verilen dersler hakkındaki görüşleri
Üstün, Ahmet Berk (2011)Harmanlanmış öğrenme ortamlarını öğretim elemanlarının gözünden değerlendiren bu çalışmanın temel amacı, BÖTE öğretim elemanlarının harmanlanmış öğrenme ortamlarında verilen dersler hakkındaki görüşlerini derinlemesine ... -
Harmanlanmış öğrenme ortamlarında etkileşimsel ilişkinin akademik başarıya etkisi alanyazın incelemesi
Üstün, Ahmet Berk; Apaydın, S. M. Fatih; Ocak, Mehmet Akif (ICITS2010, 2010)Bu alanyazın incelemesi, öğrencilerin harmanlanmış öğrenme ortamlarında etkileşimsel ilişkinin akademik başarılarını nasıl etkilediği konusunda yer alan çalışmaları gözden geçirip bu konu hakkında bir kritik ve sentez ... -
Investigation of pre-service teachers' opinions on advantages and disadvantages of online formative assessment: an example of online multiple-choice exam
Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Üstün, Ahmet Berk; Yılmaz, Ramazan (2020-06-15)The interest in using online formative assessment activities has gradually increased in both traditional teaching and distance education processes. Research emphasizes the importance of using online formative assessment ... -
Investigation of pre-service teachers' opinions on advantages and disadvantages of online formative assessment: an example of online multiple-choice exam
Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Üstün, Ahmet Berk; Yılmaz, Ramazan (2020)The interest in using online formative assessment activities has gradually increased in both traditional teaching and distance education processes. Research emphasizes the importance of using online formative assessment ... -
Öğretmenler e-öğrenmeye hazır mı? Öğretmenlerin e-öğrenmeye yönelik hazır bulunuşluklarının incelenmesi üzerine bir araştırma
Üstün, Ahmet Berk; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2020)E-öğrenmenin en önemli paydaşlarından öğretmenlerin e-öğrenme hazır bulunuşluk durumları, e-öğrenme ortamlarının başarılı şekilde oluşturulabilmesini, etkin bir şekilde uygulanabilmesini ve maksimum verimin alınabilmesini ... -
Öğretmenler e-öğrenmeye hazır mı? öğretmenlerin e-öğrenmeye yönelik hazır bulunuşluklarının incelenmesi üzerine bir araştırma
Üstün, Ahmet Berk; Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2020)E-öğrenmenin en önemli paydaşlarından öğretmenlerin e-öğrenme hazır bulunuşluk durumları, e-öğrenme ortamlarının başarılı şekilde oluşturulabilmesini, etkin bir şekilde uygulanabilmesini ve maksimum verimin alınabilmesini ... -
R2D2 Model-10 Activities for Verbal and Auditory learners
Üstün, Ahmet Berk (2016) -
Üstbilişsel düşünme becerilerinin eleştirel düşünme becerileri ve akademik öz-yeterlik ile ilişkisinin yapısal eşitlik modellemesi ile incelenmesi
Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Üstün, Ahmet Berk; Keser, Hafize (Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2019-07)Bu araştırmanın amacı; öğretmen adaylarının üstbilişsel düşünme becerileri ile eleştirel düşünme becerileri ve akademik öz-yeterlikleri arasındaki yapısal ilişkileri incelemektir. Araştırma ilişkisel tarama ... -
Virtual reality in medical education
Üstün, Ahmet Berk; Yılmaz, Ramazan; Karaoğlan Yılmaz, Fatma (IGI Global, 2020)Virtual Reality in Medical Education The aim of this research is to examine students’ acceptance and use of virtual reality technologies in medical education. Within the scope of the research, a questionnaire consisting ...