Bölüm için listeleme
Toplam kayıt 18, listelenen: 1-18
-
Comparison of online and traditional face-to-face in-service training practices: an experimental study
(2017)The purpose of this study is to carry out the process of conducting an in-service education process via face-to-face and online distance education methods and to evaluate the impact of this ... -
Çevrimiçi proje tabanlı öğrenmede paylaşılan e-liderlik yaklaşımının öğrencilerin motivasyonuna, öz-düzenleme becerilerine ve grup işbirliği süreçlerine etkisi
(2018)Mobil cihazlar ve internet kullanımının yaygınlaşması, öğrenenlerin sınıf dışında da istenilen yer ve zamanda birbiri ile iletişim ve etkileşim kurmalarına, bilgi paylaşmalarına olanak sağlamıştır. Bu da çevrimiçi işbirlikli ... -
Çevrimiçi ve geleneksel yüz yüze hizmet içi eğitim uygulamalarının karşılaştırılması: deneysel bir çalışma
(2017)Bu araştırmanın amacı öğretmenlere yönelik yüz yüze ve çevrimiçi uzaktan eğitim yöntemiyle verilecek bir hizmet içi eğitim sürecini gerçekleştirmek ve bu eğitimin etkisini bilgisayar okuryazarlığı boyutunda değerlendirmektir. ... -
Descriptive analysis of the articles published in the last 10 years within the context of lifelong learning
(Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2019-02-01)Bu çalışmanın amacı, alanyazında son on yıl içinde hayat boyu öğrenme konusunda yayınlanmış çalışmaların betimsel olarak analizini yapmaktır. Bu amaçla Web of Science veritabanında yer alan ve SCI-EXPANDED, SSCI ile A&HCI ... -
Development of a student evaluation form toward peer ınstruction
(Turkish Online Journal of Educational Technology, 2017-05-01)Peer instruction is an interactive student-centered teaching method. Ensuring student interaction during the lesson and concentrating the attention of the students on the basic concepts are main aims of the peer instruction. ... -
The effect of structure in flipped classroom designs for deep and surface learning approaches
(Turkish Online Journal of Educational Technology, 2017-04-01)A growing body of research is concerned with the implications of Flipped Classroom (FC) model at higher education institutions. There is a wide range of the opinions and experiences on FC model and the model is still being ... -
Eğitim yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile bireysel yenilikçilik düzeylerinin incelenmesi
(Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 2018-08-01)Bu araştırmanın amacı; eğitim yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile bireysel yenilikçilik düzeylerini çeşitli değişkenlere (cinsiyet, yöneticilik deneyimi, yaş ve eğitim düzeyi) göre incelemek ve eğitim ... -
Examination of students processes of searching information in education informatics network via eye tracking
(World Journal on Educational Technology: Current Issues, 2019-01-01)The extensification activities of Education Informatics Network use in Turkey are in progress. The use and preferability of this education portal by teachers and students depend on various factors. One of these factors is ... -
Examining secondary school students’ safe computer and ınternet usage awareness: an example from Bartın province
(2017)Information and Communication Technologies (ICT) have been rapidly prevailed among the children and youths. Personal technologies facilitating the students to gain some learning experiences both in and out of the schools ... -
Examining the relationship between pre-service teachers’ educational technology and material development competency and their techno-pedagogical competency
(2017)Although digital technologies signify innovation and prestige, adopting such technology in teaching praxis requires deeperunderstanding and examination of technology integration with different variables. This study examines ... -
Learning management system acceptance scale (LMSAS): A validity and reliability study
(The Australasian Journal of Educational Technology is the journal of ASCILI, 2019-04-01)The present study aimedto develop a measurement tool that will enablea valid and reliable measurement of students’ acceptance levels within the framework of the unified theory of acceptance and use of technology model ... -
Lise öğrencilerinin güvenli bilgisayar ve internet kullanım farkındalıklarının incelenmesi: bartın ili örneği
(2017)Information and Communication Technologies (ICT) have been rapidly prevailed among the children and youths. Personal technologies facilitating the students to gain some learning experiences both in and out of the schools ... -
Prediction of internet addiction of university students based on various variables
(2014)Üniversite öğrencilerinin internet bağımlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi İnternetin hızla geliştiği ve maliyetinin hızla düştüğü bu teknolojiyi kullananların sayısını hızla artıyor. İnternet, kullanıcılar ... -
Problems experienced in evaluating success and performance in distance education: a case study
(2017)Uzaktan Eğitimde Başarı ve Performansın Değerlendirilmesinde Karşılaşılan Sorunlar: Bir Durum Çalışması Değişen sosyal koşullara ayak uydurmak, bireylerin öğrenme ihtiyaçlarını karşılamak ve hayat boyu öğrenenler olmasını ... -
Revize edilmiş işlemsel uzaklık ölçeğinin uyarlama çalışması
(2016)Bu araştırma kapsamında; revize edilmiş işlemsel uzaklık ölçeğinin Türk kültürüne uyarlanması ve ölçeğin geçerlilik ve güvenilirlik analizlerinin gerçekleştirilmesi amaçlanmıştır. Araştırma 227 üniversite öğrencisinden ... -
Sağlık profesyonellerinin e-öğrenmeye hazırbulunuşluk durumlarının incelenmesi
(2018)Günümüzde e-öğrenme öğrenciler, eğitimciler kadar sağlık profesyonelleri için de önemli bir hale gelmeye başlamıştır. Sağlık profesyonelleri mesleki bilgilerini güncelleme, yeni karşılaştıkları problem durumlarını çözümler ... -
Sanal öğrenme topluluğundaki öğrencilerin bilgi paylaşma davranışlarına etki eden faktörlerin incelenmesi
(2017)Bu araştırmanın amacı sanal öğrenme topluluğundaki öğrencilerin bilgi paylaşma davranış eğilimlerine etki eden faktörleri incelemektir. Araştırmanın katılımcılarını, harmanlanmış öğrenme yöntemi ile yürütülen Bilgisayar I ... -
Üniversite öğrencilerinin bilgi ve iletişim teknolojilerinden yararlanma durumları ve alışkanlıkları üzerine bir araştırma: mevcut durum ve geleceğe bakış
(Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi, 2018-01-01)Bu araştırmanın amacı üniversite öğrencilerinin bilgi ve iletişim teknolojilerinden yararlanma durumları ve kullanım alışkanlıklarını incelemektir. Araştırma Bartın Üniversitesinde bir ve son sınıfta öğrenim görmekte olan ...