Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYılmaz, Ramazan
dc.contributor.authorKaraoğlan Yılmaz, Fatma Gizem
dc.date.accessioned2024-01-12T08:55:58Z
dc.date.available2024-01-12T08:55:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationYılmaz, R. ve Karaoğlan Yılmaz, F. G. (2023). The role of student’s motivation and satisfaction on online collaborative learning attitude in CSCL. M. Seenivasan (ed.), 5th International Acharaka Congress on Life, Engineering, And Applied Scıences (s. 1-7) içinde. İzmir, Türkiye : BZT Akademitr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/16268
dc.description.abstractDue to the contributions of computer-supported collaborative learning (CSCL) to learning processes and outcomes, the use of CSCL within the scope of in-class and out-of-class learning processes is increasing. Despite its many advantages, students’ attitudes towards online collaborative learning may not be developed at the expected level. In order to provide the expected benefit from CSCL, students are expected to have a positive attitude towards it. In this study, student attitude in CSCL was theoretically examined in the context of student’s motivation and satisfaction factors. In line with the literature findings, it was discussed what can be done to improve the online collaborative learning attitude of the students.tr_TR
dc.description.abstractBilgisayar destekli işbirlikçi öğrenmenin (CSCL) öğrenme süreçlerine sağladığı katkılar nedeniyle ve çıktıları dikkate alınarak CSCL'nin sınıf içi ve sınıf dışı öğrenme süreçleri kapsamında kullanılması artan. Pek çok avantajına rağmen öğrencilerin çevrimiçi işbirliğine dayalı öğrenmeye yönelik tutumları beklenen düzeyde gelişmemiştir. CSCL'den beklenen faydanın sağlanabilmesi için öğrenciler konusunda olumlu bir tutum sergilemesi bekleniyor. Bu çalışmada CSCL'deki öğrenci tutumu teorik olarak öğrencinin motivasyon ve memnuniyet faktörleri bağlamında incelenmiştir. Literatür doğrultusunda bulgular doğrultusunda öğrencilerin çevrimiçi işbirlikli öğrenme tutumunu geliştirmek için neler yapılabileceği tartışılmıştır. öğrenciler.tr_TR
dc.language.isoengtr_TR
dc.publisherBZT Akademitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectcomputer-supported collaborative learningtr_TR
dc.subjectCSCLtr_TR
dc.subjectmotivationtr_TR
dc.subjectsatisfactiontr_TR
dc.subjectattitudetr_TR
dc.subjectBilgisayar destekli işbirlikçi öğrenmetr_TR
dc.subjectMotivasyontr_TR
dc.subjectMemnuniyettr_TR
dc.subjectDavranıştr_TR
dc.titleThe role of student’s motivation and satisfaction on online collaborative learning attitude in CSCLtr_TR
dc.typeconferenceObjecttr_TR
dc.relation.journal5th International Acharaka Congress on Life, Engineering, And Applied Scıencestr_TR
dc.contributor.departmentBartın Üniversitesi, Fen Fakültesi, Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümütr_TR
dc.contributor.authorID0000-0003-4963-8083tr_TR
dc.identifier.startpage1tr_TR
dc.identifier.endpage7tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster