Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYılmaz, Muamber
dc.date.accessioned2019-08-19T12:30:45Z
dc.date.available2019-08-19T12:30:45Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/1768
dc.description.abstractÇağımız fonksiyonel okuryazarların yetişmesini zorunlu kılmaktadır. Fonksiyonel okuryazarlar; seri bir şekilde okuyan ve okuduğunu anlayan, aynı zamanda bunu yaşamını daha iyi hâle getirmek için kullanan bireylerdir. Ül-kemizde özellikle ilköğretim I. kademede okuduğunu anlama konusunda so-runlar yaşayan çok sayıda öğrencinin olduğu tahmin edilmektedir. Türkçe programlarında okuduğunu anlama çalışmalarına yer verilmektedir. Ancak yöntem ve teknikler açısından öğretmenlerin yetersiz oluşu ve uygulamadaki eksiklikler nedeniyle bazı sorunlar ortaya çıkmaktadır. Bu çalışma, survey tipi bir çalışmadır. Bu araştırma okuduğunu anlama becerilerini geliştirmede hem öğrencilere hem de öğretmenlere pratiğe yönelik önerileri içermektedir.en_US
dc.description.abstractFunctional literates need to bring up in our age. Functional literates; automatic reading and reading comprehension in the meantime they use this skill for more well conditions more in their lives. According to predictions there are many students who have some problems in reading comprehension area specially primarily school first grade in our country. There are reading compre-hension activities in Turkish program. Despite of inadequate of teacher point of method and technique and deficiency of application is to cause some problems. This study is survey model. It is to contain related to practical proposes in de-veloping reading comprehension skills to teachers and students.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherMustafa Kemal Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFonksiyonel okuryazarlıken_US
dc.subjectOkuduğunu anlamaen_US
dc.subjectOkuma stratejisien_US
dc.subjectFunctional literacyen_US
dc.subjectReading comprehensionen_US
dc.subjectReading strategyen_US
dc.titleTürkçede okuduğunu anlama becerilerini geliştirme yollarıen_US
dc.title.alternativeThe developing methods of reading comprehension skills in Turkishen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalMustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisien_US
dc.contributor.departmentBatın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümüen_US
dc.contributor.authorID0000-0003-1736-7717en_US
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.issue5en_US
dc.identifier.startpage131en_US
dc.identifier.endpage139en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster