Konu "Motivation" için Fakülteler listeleme
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
-
Bilişsel ve motivasyonel uzanımları bağlamında temel bir heyecan olarak korku
(Bartın Üniversitesi, 2018)Korku yüksek omurgalıları potansiyel olarak tehlike arz eden, sonradan öğrenilen ya da doğuştan tanınan, çevresel tehditlerden korumaya yönelik davranışsal bir savunma sisteminin aktivasyonu olarak tarif edilebilir. ... -
The effect of structure in flipped classroom designs for deep and surface learning approaches
(Turkish Online Journal of Educational Technology, 2017-04-01)A growing body of research is concerned with the implications of Flipped Classroom (FC) model at higher education institutions. There is a wide range of the opinions and experiences on FC model and the model is still being ... -
Exploring the role of e-learning readiness on student satisfaction and motivation in flipped classroom
(Computers in Human Behavior, 2017)Ters yüz sınıf modelinde, öğrenci doyum ve güdülenmesinde yaşanan azalma sık görülen sorunlar arasındadır. Bu sorunlar ters yüz sınıf modelinin verimliliğini azaltabilmektedir. Ters yüz sınıf modelinde öğrenci doyum ve ... -
Kamu kurumlarında çalışan idari personelin motivasyonunu etkileyen faktörler: Erciyes Üniversitesi idari personeli örneği
(Uluslararası Bilim Kültür ve Spor Derneği, 2019-12)İlk olarak endüstri çağı ile başlayan ve sonrasında küresellesmeyle devam eden örgüt içi ve orgütler arası rekabet, tüm bu oluşumların kaynak rolünü üstlenen insana verilen önemi artırmıştır. Verimlilik, kaynaklar, üretim ... -
The factors affecting the motivation of administrative personnel working in public institutions
(Scholar Touch Publishers, 2020-12)At the top of business concepts such as productivity, resources and production are human and human-based motivation. Realizing that the employee is not a robot but a social being. The institutions have ... -
Vertical versus shared e-leadership approach in online project-based learning: a comparison of self-regulated learning skills, motivation and group collaboration processes
(Springer, 2020)Çevrimiçi proje tabanlı öğrenmede dikey ve paylaşılan e-liderlik yaklaşımı: Öz-düzenleyici öğrenme becerileri, motivasyon ve grup işbirliği süreçlerinin karşılaştırılması Bu araştırmanın amacı, çevrimiçi proje tabanlı ... -
Vertical versus shared e-leadership approach in online project-based learning: a comparison of self-regulated learning skills, motivation and group collaboration processes
(Springer, 2020)The purpose of this research is to examine the effect of vertical and shared e-leadership approaches on self-regulated learning skills, motivation and group collaboration processes (group cohesion, group atmosphere, and ...