Ara
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
Neurolinguistics
(2019-03-11)
Neurolinguistics:An Introduction
1-Animals and Human Language
This section of the presentation covers samples of chimpanzees and apes producing human-like language.
You may refer to the related readings:
Chapter 2, ...
Ters yüz öğrenme modeli: uygulamada karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
(II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2019)
Evde ders sınıfta uygulama şeklinde de ifade edilen ters yüz öğrenme modeli öğrencinin sınıf dışında/evde özellikle ders videolarını izleyerek derslerine çalıştığı ve ardından sınıf ortamında aktif öğrenme yöntemleri ...
Modüler öğretim programına ilişkin meslek dersi öğretmenlerinin metaforik algıları
(Kastamonu Üniversitesi, 2019)
Araştırmanın amacı, modüler öğretim programına ilişkin meslek dersi öğretmenlerinin metaforik algılarını belirlemektir. Araştırma, nitel yaklaşım temelinde durum çalışmasına göre desenlenmiştir. Araştırmanın çalışma ...
The effect of a metacognition-based instructional practice on the metacognitive awareness of the prospective teachers
(Universal Journal of Educational Research, 2019)
The purpose of the study is to identify the
effect of a metacognition-based instructional practice on
metacognitive awareness of prospective teachers. The
study has been carried out through “Pre-test – Post-test
Control ...
Sınıf ögretmenlerinin süreç temelli yazmaya yönelik görüşlerinin incelenmesi
(Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2019)
Süreç temelli yazma yaklaşımı, yapılandırmacı öğrenme kuramı anlayışına göre önceden aşamalandırılmış
yazma sürecini öğretmenlerin bilişsel desteği ile düzenlemeyi hedeflemektedir. Süreç temelli yazma, öğrencinin
yazma ...
Öğretmenlerin öğretim duygu durumları ile örgütsel destek algıları arasındaki ilişki
(Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2019-09-01)
Müze ve eğitim (farklı bölümlere yönelik eğitim etkinlikleri örnekleri ile)
(Pegem Akademi, 2019-06)
Osmanlı’dan Cumhuriyet’e belge ve fotoğraflarla Bartın eğitim tarihi
(Bartın Üniversitesi, 2019)
The role of social media in teaching Arabic to non-Arabic speakers in Turkish state universities
(Hitit Üniversitesi, 2019-06)
Modern teknoloji, dil eğitimine ve dinleme, konuşma, okuma ve yazma gibi temel
becerilerin geliştirilmesine yardımcı olmaktadır. Bu nedenle, özellikle Arapça konuşamayanlar
için Arapça öğretiminde, dil becerileri kazandırmak ...
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin örgütsel dışlanma ve örgütsel uyum algıları arasındaki ilişki
(Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2019-10-11)
Araştırmanın amacı, ilkokul ve ortaokul öğretmenlerinin örgütsel dışlanma ve örgütsel uyum algıları arasında anlamlı bir ilişkinin olup olmadığını ortaya koymaktır. Çalışmanın evrenini Bartın kent merkezinde yer alan 11’i ...