Yayıncı için listeleme
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
-
100 temel eser okuma yarışmaları üzerine eleştirel bir inceleme
(Bartın Üniversitesi, 2013)Okuma, bir harf dizisini doğru çözmeye, doğru seslendirmeye dayanan anlık bir eylem değil fiziksel ve zihinsel etkileşime dayanan bir süreçtir. Okuma, öğrenilebilen ve geliştirilebilen bir beceridir. Okuma becerisinin ... -
Bartın'da eğitim ve iletişimin geleceği: sempozyum bildirileri
(Bartın Üniversitesi, 2013) -
Evaluation ofsocial studies teachers’ usage situation ofliterary works intheir courses: Bartın sample
(Bartın Üniversitesi, 2018)Literature can be defined as a branch of art by which people express their emotions, thoughts, imaginations and ideals verbally or in written through language. It is one of the many ... -
Konuşma dili ve yazı dili etkileşimi
(Bartın Üniversitesi, 2012)Türkçede seslerle harfler arasındaki ilişki, Türkçenin büyük oranda yazıldığı gibi okunan ve okunduğu gibi yazılan bir dil olması sonucunu doğurmaktadır. Bu ilişki, konuşma ve yazma arasında bire bir uygulanamamaktadır. ... -
Lisansüstü eğitimde nitelik : sempozyum bildirileri
(Bartın Üniversitesi, 2013) -
Ortaöğretim öğrencilerinin okumaya yönelik tutumlarının incelenmesi (İzmir-Buca örneği)
(Bartın Üniversitesi, 2013)Bu araştırmanın amacı ortaöğretim öğrencilerinin okumaya yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre farklılık gösterip göstermediğini belirlemektir. Araştırma örneklemi, İzmir Buca ilçesindeki 10 liseden tabakalı ... -
Öğretmen adaylarının sosyal bilgiler dersinde öğretimi zor olan soyut kavramlara ilişkin bilişsel yapılarının incelenmesi
(Bartın Üniversitesi, 2017)Kavramlar, ilkokul ve ortaokul çağındaki çocukların zihinlerindeki temel bilişsel yapıların oluşmasına ve yeni bilgileri anlamlı bir şekilde öğrenmelerine yardımcı olur. Kavramlar, bilgilerin temel yapı taşını; ... -
Sanal ortamda vatandaşlık
(Bartın Üniversitesi, 2012)Bu araştırma, sanal ortam kullanıcılarının, sanal ortamda vatandaşlığa ilişkin görüşlerini belirlemek ve bu görüşlerin cinsiyet, yaş ve kullandıkları sanal ortam platformlarına (2 boyutlu –3 boyutlu) göre ...