Başlık için Bartın Meslek Yüksekokulu listeleme
Toplam kayıt 108, listelenen: 71-90
-
Osmanlı İmparatorluğu’nun Birinci Dünya Savaşı’na giriş sürecinin Alman mizah dergisi Kladderadatsch’daki karikatürlerle temsili
(Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2022-06-30)Birinci Dünya Savaşı sırasında Alman ulusal çıkarları doğrultusunda Alman İmparatorluğu’nun propaganda aracı gibi hareket eden ve Alman İmparatorluğu’nun İtilaf Devletleri’ne karşı mücadelesine geniş yer veren Kladderadatsch ... -
Otel işletmelerinde kat hizmetleri
(Nobel Yayınevi, 2019-09)"Otel İşletmelerinde Kat Hizmetleri" kitabı, meslek yüksekokulları turizm ve otel işletmeciliği programlarındaki öğrenci ve akademisyenlere bu konuda pratik kaynaklık etmek amacıyla hazırlanmıştır. Bu ihtiyacı karşılayacağı ... -
Öğrencilerin duygusal zekâ ile iletişim becerileri düzeylerinin bağımlı etkinliği üzerine bir uygulama
(Bartın Üniversitesi, 2018)Kendi duygularımız ve iletişim kurduğumuz diğer bireylerin duygularını anlamamız ve bilinçli olarak kullanabilmemiz için gerekli olan duygusal zekâ ve iletişim becerileri çalışmanın ana unsurlarını oluşturmaktır. Çalışma ... -
Polis imajı: İmaj bileşenleri üzerine Erzurum ilinde bir uygulama
(Uluslararası Bilim, Kültür ve Spor Kongresi, 2018-04-27)Bireylerin temel hak ve özgürlüklerinin korunması ve toplumun düzen içerisinde yaşamını sürdürmesi için hukuk ilkeleri çerçevesinde güvenlik hizmeti sunmakla görevli olan polis, yaptığı görev itibariyle büyük ölçüde halkın ... -
Politik ve hukuki yönleriyle turizm (Cumhuriyet'ten günümüze)
(Detay Yayıncılık, 2021-07)Turizm endüstrisi geçmişten günümüze pek çok ülke tarafından oldukça ilgi gösterilen bir endüstridir. Bunun en önemli nedeni, dünyada en hızlı gelişen endüstrilerden olmasıdır. Turizm endüstrisini geliştirerek ülkelerin ... -
Propaganda çeşitleri
(Eğitim Yayınevi, 2018) -
Reklam kuramları
(Gazi Kitabevi, 2021) -
Restoranlarda tablet mönü kullanımının tekrar ziyaret etme niyeti üzerindeki etkisi
(2018)Bu çalışmanın amacı, revize edilmiş Teknoloji Kabul Modeli’nin (TKM) müşterilerin tablet mönü kullanan restoranları tekrar ziyaret etme niyetlerini incelemede kuramsal bir model olarak kullanılabilirliğini ortaya koymaktır. ... -
Sağlıklı iletişim kapsamında öğrencilerin empati düzeylerinin analizi: Bartın Üniversitesi örneği
(Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2018-11-25)Kişilerarası ilişkilerde sağlıklı iletişim içerisinde olmak için bireylerin birbirlerinin ne hissettiklerini doğru bir şekilde anlaması önem arz etmektedir. Bu gibi durumlarda empati kurma becerisi ön plana çıkmaktadır. ... -
Sosyal medyada ideolojik ve siyasi kutuplaşma üzerine nicel bir araştırma
(Orta Karadeniz İletişim Çalışmaları Dergisi, 2023-11-29)İnternet kullanıcılara yer ve zamandan bağımsız olarak sınırsız veriye ve enformasyona kolayca erişebilecekleri bir ortam sağlamıştır. Ancak özellikle sosyal medya mecralarının yaygınlaşması ile algoritmik filtreleme ... -
Sponsorluk faaliyetlerinin spora etkilerinin incelenmesi
(International Journal of Science Culture and Sport, 2016-12)Kendilerini rakiplerinden ayırmak ve pozitif kurumsal imaj sağlamak isteyen firmalar, halkla ilişkiler, pazarlama ve reklamcılık gibi örgütsel iletişim kanallarını en verimli şekilde kullanmak ve çalışmalarının verimliliğini ... -
Spor pazarlamasında tutundurma karması elemanlarının kullanımının incelenmesi
(International Journal of Science Culture and Sport, 2016-09)Teknolojik gelişmelerin hızla artış gösterdiği günümüzde spor faaliyetleri geniş kitlelere hitap etmektedir. Ticari rekabet unsurlarının artışına paralel olarak spor kurumları da bu süreçte şirketleşme faaliyetlerine önem ... -
Spor pazarlamasında ürün kavramının incelenmesi
(International Journal of Science Culture and Sport, 2016-12)Geniş kitlelere hitap etme özelliğine sahip olan sportif faaliyetler içerisinde pazarlama unsurlarının yaygın ve etkin kullanımı söz konusudur. Pazarlama elemanlarından biri olan ürün kavramı bu faaliyetler içerisinde ... -
The concept of cittaslow as a marketing tool for destination development: the case of Mugla, Turkey
(Center for Promoting Ideas, 2015-06)Akyaka town situated in the southern coast of Aegean Sea in Turkey has gained a different status from other touristic destinations due to its participation in the Cittaslow network in 2011. The process of Akyaka’s participation ... -
The effects of aesthetic value in food and beverage businesses on the aesthetic experiences and revisit intentions of customers
(2017-03-25)This study presents the effect of aesthetic value of food and beverage businesses on aesthetic experiences of the customers and their revisit intentions. According to the established study model, firstly aesthetic value ... -
The effects of liquid nitrogen treatment on the some physical and mechanical properties of scots pine and oriental spruce wood
(2017)The wood materials widely used from wood construction sector, urban furniture and interior design to furniture sector are renewable resource. Wood has some disadvantages regarding durability to combustion and biological ... -
The impact of nanoparticles and moisture content on bonding strength of urea formaldehyde resin adhesive
(2018)Wood and wood products have been used in different environmental conditions. Moisture content (MC) and relative humidity (RH) are key parameters for these conditions and bonding strength. Nanotechnology has paved the way ... -
Turizm alanında yiyecek ve içecek ile ilgili lisansüstü tezlerin bibliyometrik analizi
(2018)Yiyecek ve içecek alanında yazılan lisansüstü tezlerin son yıllarda önemli bir artış gösterdiği görülmektedir. Buradan hareketle, bu çalışmada 1990-2018 yılları arasında turizm ile ilgili altı anabilim dalında yazılan ... -
Turizm ekonomisi (Basından Yazılarla)
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2020-12-31)Turizm Ekonomisi (Basından Yazılarla) kitabı, turizm ekonomisi ile ilk defa tanışan öğrenciler için hazırlanmıştır. Kitabın yazımında basit ve yalın bir anlatım tarzı seçilmiş ve başkasının yardımına ihtiyaç duyulmadan ... -
Turizm ekonomisi ders notu
(Bartın Üniversitesi, 2015)Turizm, insanların gezme, görme, keşfetme, yeni insanlar tanıma gibi ihtiyaçlarının bir sonucu olarak doğmuştur. Bir ülkede gelişmişlik düzeyi arttıkça turizme olan talep de artmaktadır. Günümüzde, iş hayatında haftalık ...