Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Turizm ekonomisi ders notu
(Bartın Üniversitesi, 2015)
Turizm, insanların gezme, görme, keşfetme, yeni insanlar tanıma gibi ihtiyaçlarının bir sonucu olarak doğmuştur. Bir ülkede gelişmişlik düzeyi arttıkça turizme olan talep de artmaktadır. Günümüzde, iş hayatında haftalık ...
Bartın ilinin kongre turizm potansiyeli, sorunlar ve çözüm önerileri
(1. BARTIN SEKTÖREL KALKINMA SEMPOZYUMU, 237-240. (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:2271451), 2015-04-08)
ÖZET
Bu çalışmanın amacı, Bartın İlinin kongre turizmi açısından alt yapı imkanlarının belirlenmesi ile Bartın İlinin kongre turizmi açısından pazarlanabilmesi için ne tür çalışmalar yapılması gerektiği hususlarını ...
The concept of cittaslow as a marketing tool for destination development: the case of Mugla, Turkey
(Center for Promoting Ideas, 2015-06)
Akyaka town situated in the southern coast of Aegean Sea in Turkey has gained a different status from other touristic destinations due to its participation in the Cittaslow network in 2011. The process of Akyaka’s participation ...
Yiyecek içecek işletmesi tasarımının tüketici tercihleri üzerindeki etkisi
(Akademisyenler Birliği Derneği, 2015-04)
Bu çalışma yiyecek içecek işletmesi tasarımının tüketici tercihleri
üzerindeki etkisini ortaya koymak amacıyla planlanmış ve yürütülmüştür.
Araştırmanın örneklemini Muğla ilinde faaliyet gösteren farklı yiyecek
içecek ...