• Yankılayıcı okuma yönteminin akıcı okuma becerisine etkisi 

      Doğan, Özge (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
      Bu araştırmada ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin sesli okuma hatalarını düzeltmede ve okuduğunu anlama becerilerini geliştirmede yankılayıcı (eko) okuma yönteminin etkisi incelenmiştir. Araştırma, Bartın'da bir ilkokuldan ...
    • Yaratıcı drama etkinliklerinin empatik eğilim ve sosyal beceri düzeyine etkisi 

      Sayim, Mustafa (Bartın Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
      Bu araştırmanın amacı yaratıcı drama etkinliklerinin ilkokul öğrencilerinin sosyal beceri ve empatik eğilim düzeylerine etkisini incelemektir. Araştırmanın çalışma grubunu 2020-2021 Eğitim Öğretim yılı Bartın ili Merkez ...