Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 11

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Performans görevinin akran gruplar ve öğretmen yaklaşımları doğrultusunda çok-yüzeyli rasch ölçme modeli ile analizi 

Yüzüak, Ahmet Volkan; Yüzüak, Betül; Kaptan, Fitnat (2015)
Bu araştırmanın amacı Genetik ve Biyoteknoloji konulu performans görevinin (poster) akran grupları ve öğretmen tarafından çok-yüzeyli Rasch ölçme modeliyle değerlendirmektir. Araştırmada tarama modeli kullanılmıştır. ...
Thumbnail

DNA ve genetik kod ünitesine yönelik quizbean uygulamasının öğrencilerin sınava karşı tutumlarına etkisinin belirlenmesi 

Kara, Yılmaz; Koçak, Bektaş Onur (Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 2018-04)
Bu çalışma, elektronik ölçme ve değerlendirme uygulamalarından biri olan “Quizbean” programının fen derslerinde kullanılmasının öğrencilerin sınava karşı tutumlarına olan etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır. Araştırmada ...
Thumbnail

Fen bilgisi öğretmen adaylarının ders imecesi uygulamaları hakkındaki görüşlerinin belirlenmesi 

Kara, Yılmaz; Şen, Özge (Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 2018-04-01)
Öğretmen adaylarının üniversitelerde aldığı eğitimin yanı sıra öğretmenlik uygulamaları derslerinde de mesleki gelişimlerine katkı sağlayacak farklı yöntemleri kullanmaları bu süreci iyi değerlendirmeleri gerekmektedir. ...
Thumbnail

Zekâ oyunları eğitiminin fen bilimleri öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimleri üzerine etkisi 

Kara, Yılmaz (Uluslararası Kültür ve Bilim Kongresi, 2018-10-01)
Öğrencilere sadece bilgi aktarmak, onların zihinsel kapasitelerinin, problem çözme becerilerinin, düşünme becerileri ile birlikte problem çözmede farklı yöntemler oluşturma ve kullanma becerilerinin ...
Thumbnail

Fen bilgisi öğretmeni adaylarının geliştirdikleri stem temelli öğretim etkinliklerinin değerlendirilmesi 

Kara, Yılmaz (International Conference on Education Research and Technologies, 2018-10)
Fen eğitiminde son yıllarda disiplinler arası çalışmalara önem verildiği görülmektedir. Fen alanının diğer alanlarla birlikte öğrenme süreçlerine dahil edilmesini konu edinen çalışmalar STEM eğitiminin doğmasına neden ...
Thumbnail

Fen bilgisi öğretmeni adaylarının stem atölyesi üzerine görüşlerinin belirlenmesi 

Kara, Yılmaz (International Conference on Education Research and Technologies, 2018-10-01)
Bu çalışmada öğretmen adaylarının düzenlenen STEM eğitimi atölyesi üzerine görüşlerinin ortaya çıkarılması amaçlanmıştır. Atölyede STEM anlayışı, tasarım tabanlı öğrenme, teknoloji uygulamaları, fen eğitiminde STEM ...
Thumbnail

Enerji ünitesinde PLICKERS uygulamasının 9.sınıf öğrencilerinin ölçmeye karşı tutumlarına etkisi 

Kara, Yılmaz (Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 2018-04)
Bu çalışmanın amacı, elektronik ölçme ve değerlendirme uygulamalarından Plickers’ın fizik dersi enerji ünitesinde kullanılmasının öğrencilerin ölçmeye karşı tutumlarına etkisini incelemektir. Araştırmada yarı deneysel ...
Thumbnail

Fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM alanları ve eğitimi hakkındaki görüşlerinin belirlenmesi 

Kara, Yılmaz (International Conference on Education Research and Technologies, 2018-10-01)
Bu araştırmanın amacı, fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM (fen, teknoloji, mühendislik ve matematik) alanları ve eğitimi ile ilgili görüşlerini belirlemektir. Fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM alanları ve eğitimine ...
Thumbnail

Using inquiry-based experiments to improve pre-service science teachers’ science process skills 

Güler, Bekir; Şahin, Mehmet (Pen Academic, 2019-10-16)
The purpose of this study was to investigate the effect of inquiry-based experiments on pre-service science teachers’ science process skills. The study group consisted of 60 pre-service teachers in total, enrolled in the ...
Thumbnail

"The inquiry-based learning” from pre-service science teachers’ perspective 

Güler, Bekir; Şahin, Mehmet (Kastamonu Üniversitesi, 2018-09)
The existence of many abstract concepts in Science lessons can lead students to memorize them. This situation does not provide permanent learning for the students. Science education curriculum revised in 2017 aims to prepare ...
  • 1
  • 2

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorKara, Yılmaz (7)Güler, Bekir (3)Şahin, Mehmet (3)Kaptan, Fitnat (1)Koçak, Bektaş Onur (1)Yüzüak, Ahmet Volkan (1)Yüzüak, Betül (1)Şen, Özge (1)Subject
Fen eğitimi (11)
Science education (6)Öğretmen adayları (4)Measurement and evaluation (2)STEM eğitimi (2)Ölçme ve değerlendirme (2)Araştırmaya dayalı fen bilgisi öğretimi (1)Bilimsel süreç becerileri (1)Ders imecesi (1)Educational technology (1)... View MoreDate Issued2018 (8)2015 (1)2017 (1)2019 (1)Has File(s)Yes (11)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Ağdacı / BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.