• Sınıf ögretmenlerinin süreç temelli yazmaya yönelik görüşlerinin incelenmesi 

      Yılmaz, Muamber; Kadan, Ömer Faruk (Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2019)
      Süreç temelli yazma yaklaşımı, yapılandırmacı öğrenme kuramı anlayışına göre önceden aşamalandırılmış yazma sürecini öğretmenlerin bilişsel desteği ile düzenlemeyi hedeflemektedir. Süreç temelli yazma, öğrencinin yazma ...
    • Ücretli öğretmenlerin karşılaştıkları sorunlar 

      Yılmaz, Muamber (Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2018)
      Eğitim faaliyeti, sadece öğrenilmesi gereken bilginin aktarıldığı mekanik bir süreç olmayıp, insan ilişkilerinin de yer alması gereken etkileşimli bir süreçtir. Bu nedenle kullanılacak eğitim materyali ne olursa olsun, ...