Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Bartın’a yönelik turistik talebin analizi
(Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, 2018-07)
Günümüz seyahat davranışları incelendiğinde turistlerin 3S adı verilen deniz-kum-güneş turizmi dışında alternatif turizme olan ilgilerinin her geçen gün arttığı görülmektedir. Özellikle eğitim ve kültür seviyesi yüksek ...
Turizm teşvik ve desteklerinin paydaşların bakış açısıyla değerlendirilmesi
(International Scientific Researches Congress, 2019-04)
Turizm sektörünün doğrudan ve dolaylı yoldan ekonomiye olan katkısının yanında, turizm yatırımları normal koşullarda geri dönüşü uzun yıllar alan, sermaye oranı yüksek, siyasal, sosyal, doğal ve ekonomik olaylara son derece ...
Green star hotel selection with fuzzy TOPSIS method: case of Istanbul
(European Conference onSocial and Behavioral Sciences, 2018-05)
Yı̇yecek ı̇çecek ı̇şletmelerı̇ çalışanlarının örgütsel motı̇vasyonlarının performanslarına etkı̇si
(2024)
Bu çalışma, günümüz yiyecek içecek sektöründe işletmelerin başarısını etkileyen faktörleri
anlamayı ve özellikle çalışanların örgütsel motivasyonunun bireysel ve toplu performansları
üzerindeki etkilerini incelemeyi ...
Algılanan örgütsel desteğin örgütsel bağlılığa etkisi: Restoran çalışanları üzerine bir araştırma
(2024)
Örgüt-işgören ilişkileri, günümüz rekabet dünyasında gittikçe daha büyük önem kazanan bir
faydalar bütününü meydana getirmektedir. Algılanan örgütsel destek (AÖD), çalışanların
örgütten aldıkları desteği algılama biçimidir. ...