Search
Now showing items 1-10 of 49
Examination of relation between high school students' online game addiction, loneliness, aggression, and depression tendency
(International Child and Information Safety Congress, 2018-04-11)
Playing online games is one of the most popular Internet activities of our time. With the widespread use of the Internet, interest in online games has also increased. While it is formerly mostly limited to game centers, ...
Examination of digital game habits of high school students
(International Child and Information Safety Congress, 2018-04-11)
Digital games are becoming more and more popular among today’s students. Digital games are used directly or indirectly in many areas such as marketing and communication. In terms of education, digital games allow students ...
Sağlık profesyonellerinin epistemolojik inançlarının yaşam boyu öğrenme bağlamında incelenmesi
(2017)
Bu çalışmanın amacı Bartın il merkezinde görev yapmakta olan sağlık profesyonellerinin (Hekim, Hemşire, Sağlık Teknikeri, Sağlık Memuru, Acil Tıp Teknisyeni) epistemolojik inançlarının incelenmesidir. Araştırmanın ...
Öğretmenlerin eğitsel internet kullanım öz-yeterlik inançlarının yaşam boyu öğrenme bağlamında incelenmesi
(2017)
Yaşam boyu öğrenme, eğitim sistemlerinde yaşanan değişimlerle birlikte öğretmenlerin bu değişimlere uyum sağlayabilmeleri, mesleki gelişimlerini devam ettirebilmeleri noktasında önemli bir yeterlik olarak karşımıza ...
Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi
(2017)
Yaşam boyu öğrenme, gerek bilgi ve iletişim teknolojilerindeki (BİT) gelişmeler ve bunların eğitime yansıması, gerekse de pedagojik uygulamalardaki yenilikler gereği öğretmenlerin mesleki gelişimlerini sürdürmeleri noktasında ...
Derste etkileşimli tahta kullanımına yönelik tutum ile derse etkin katılım arasındaki ilişkinin incelenmesi
(2017)
FATİH Projesi olarak bilinen Fırsatları Artırma ve Teknolojiyi İyileştirme Hareketi Projesi kapsamında Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda donanımsal anlamda yeni teknolojiler sınıf ortamlarına entegre edilmeye ...
Examination of digital game habits of high school students
(2018)
Digital games are becoming more and more popular among today’s students. Digital games are used directly or indirectly in many areas such as marketing and communication. In terms of education, digital games allow students ...
Üniversite öğrencilerinin Facebook gruplarındaki bilgi paylaşma davranışlarının incelenmesi
(2016)
Bilgi ve iletişim teknolojisindeki gelişmeler ortak bir ilgi, amaç ya da sorunlara sahip bireylere bir araya gelerek deneyimlerini ve bilgilerini paylaştıkları, yeni anlayışlar ve çözüm yolları üretebildikleri çeşitli ...
Öğretmenlerin internete yönelik epistemolojik inançlarının incelenmesi
(2016)
Bilgi ve bilmenin doğasına ilişkin inançlar olarak ifade edilen epistemolojik inançların, öğrencilerin anlama ve öğrenme, bilgi kaynağından yararlanma becerileri üzerinde belirleyici bir role sahip olduğu belirtilmektedir. ...
Üniversite öğrencilerinin çevrimiçi oyun bağımlılıkları ile yalnızlık ve depresyon eğilimleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
(2018)
Bu araştırmanın amacı üniversite öğrencilerinin çevrimiçi oyun bağımlılık durumlarını belirlemek ve öğrencilerin çevrimiçi oyun bağımlılıkları ile yalnızlık ve depresyon eğilimleri arasındaki ilişkileri incelemektir. ...