Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Browsing by Rights 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Browsing by Rights
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü
  • Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Browsing by Rights
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing by Rights

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-20 of 77

  • title
  • issue date
  • submit date
  • xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.sort_by.type
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      Assigned roles as a structuring tool in online discussion groups: comparison of transactional distance and knowledge sharing behaviors 

      Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (Sage, 2019)
      Çevrimiçi Tartışma Gruplarında Yapılandırma Aracı Olarak Rol Atama: İşlem Mesafesi ve Bilgi Paylaşımı Davranışlarının Karşılaştırılması Özet: Bu çalışmanın amacı, çevrimiçi tartışma gruplarına katılımcılara işlemsel ...
    • Thumbnail

      Augmented intelligence in programming learning: Examining student views on the use of ChatGPT for programming learning 

      Yılmaz, Ramazan; Yılmaz, Fatma Gizem Karaoğlan (Elsevier, 2023)
      With the diversification of generative artificial intelligence (AI) applications, the interest in their use in every segment and field of society in recent years has been increasing rapidly. One of these areas is programming ...
    • Thumbnail

      Comparison of online and traditional face-to-face in-service training practices: an experimental study 

      Sezer, Barış; Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017-04-01)
      The purpose of this study is to carry out the process of conducting an in-service education process via face-to-face and online distance education methods and to evaluate the impact of this training in terms of computer ...
    • Thumbnail

      Comparison of online and traditional face-to-face in-service training practices: an experimental study 

      Sezer, Barış; Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (2017)
      The purpose of this study is to carry out the process of conducting an in-service education process via face-to-face and online distance education methods and to evaluate the impact of this ...
    • Thumbnail

      Cyber bullying and teachers’ awareness 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Sezer, B. (Emerald, 2015)
      Amaç– Bu araştırmanın amacı, siber zorbalık konusunda öğretmenlerin farkındalık düzeylerini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda günlük hayatlarında kişisel siber güvenlik konusu ile ilgili genel olarak öğretmenlerin ...
    • Thumbnail

      Cyberloafing as a barrier to the successful integration of information and communication technologies into teaching and learning environments 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (ScienceDirect, 2015)
      Mobil teknolojilerin ve kablosuz ağların kullanımının öğretme ve öğrenme ortamlarında kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte, araştırmalar öğrencilerin dersler sırasında siberaylaklık davranışı gösterme eğiliminde bulunduğunu ...
    • Thumbnail

      Cyberloafing in IT classrooms: exploring the role of the psycho-social environment in the classroom, attitude to computers and computing courses, motivation and learning strategies 

      Yılmaz, Ramazan; Yurdagül, Halil (Springer, 2018)
      Bilişim Teknolojileri Sınıflarında Siber Aylaklık: Sınıfta Psiko-Sosyal Ortamın Rolünü Keşfetmek, Bilgisayar ve Bilgisayar Derslerine Yönelik Tutum, Motivasyon ve Öğrenme Stratejileri Özet: Bu çalışmanın amacı Bilgi ...
    • Thumbnail

      Çevrimiçi proje tabanlı öğrenmede paylaşılan e-liderlik yaklaşımının öğrencilerin motivasyonuna, öz-düzenleme becerilerine ve grup işbirliği süreçlerine etkisi 

      Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Keser, Hafize (2018)
      Mobil cihazlar ve internet kullanımının yaygınlaşması, öğrenenlerin sınıf dışında da istenilen yer ve zamanda birbiri ile iletişim ve etkileşim kurmalarına, bilgi paylaşmalarına olanak sağlamıştır. Bu da çevrimiçi işbirlikli ...
    • Thumbnail

      Çevrimiçi ve geleneksel yüz yüze hizmet içi eğitim uygulamalarının karşılaştırılması: deneysel bir çalışma 

      Sezer, Barış; Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (2017)
      Bu araştırmanın amacı öğretmenlere yönelik yüz yüze ve çevrimiçi uzaktan eğitim yöntemiyle verilecek bir hizmet içi eğitim sürecini gerçekleştirmek ve bu eğitimin etkisini bilgisayar okuryazarlığı boyutunda değerlendirmektir. ...
    • Thumbnail

      Derste teknoloji kullanımının TIMSS 2019 sonuçlarına etkisinin veri madenciliği ile analizi 

      Çetintav, Gülay; Tot, Emel Altun; Yılmaz, Ramazan (Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi, 2022)
      Timss uluslararası matematik ve fen eğilimleri araştırmasıdır. 2019 yılında 39 ülke 8. Sınıf seviyesinde Timss değerlendirmesine katılmıştır. Bu çalışmada derslerde teknoloji kullanımının uluslararası düzeyde matematik ve ...
    • Thumbnail

      Descriptive analysis of the articles published in the last 10 years within the context of lifelong learning 

      Kılıç, Ahmet Emre; Yılmaz, Ramazan (Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2019-02-01)
      Bu çalışmanın amacı, alanyazında son on yıl içinde hayat boyu öğrenme konusunda yayınlanmış çalışmaların betimsel olarak analizini yapmaktır. Bu amaçla Web of Science veritabanında yer alan ve SCI-EXPANDED, SSCI ile A&HCI ...
    • Thumbnail

      Development of a student evaluation form toward peer ınstruction 

      Olpak, Yusuf Ziya; Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (Turkish Online Journal of Educational Technology, 2017-05-01)
      Peer instruction is an interactive student-centered teaching method. Ensuring student interaction during the lesson and concentrating the attention of the students on the basic concepts are main aims of the peer instruction. ...
    • Thumbnail

      Ebeveynlerin bilgi güvenliği farkındalıklarının incelenmesi 

      Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Çavuş Ezin, Çiğdem (Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2017-06-01)
      Bilgi ve iletişim teknolojilerinin (BİT) gelişmesiyle birlikte bu araçların günlük hayatımızdaki kullanımları da hızla artmaktadır. BİT’in hayatımıza sağlamış olduğu pek çok yararın yanında, birçok güvenlik problemine de ...
    • Thumbnail

      Educational interface agents as social models to influence learner achievement, attitude and retention of learning 

      Yılmaz, Ramazan; Çakmak, Ebru Kılıç (Elsevier, 2012)
      Bu araştırma, fen ve teknoloji derslerinde farklı özelliklere sahip eğitsel arayüz ajanlarının ilköğretim öğrencilerinin akademik başarı, tutum ve öğrenilenlerin kalıcılığı üzerine etkilerini incelemektedir. Araştırma, bir ...
    • Thumbnail

      The effect of structure in flipped classroom designs for deep and surface learning approaches 

      Karaoğlan Yılmaz, Fatma Gizem; Öztürk, Tuğba; Yılmaz, Ramazan (Turkish Online Journal of Educational Technology, 2017-04-01)
      A growing body of research is concerned with the implications of Flipped Classroom (FC) model at higher education institutions. There is a wide range of the opinions and experiences on FC model and the model is still being ...
    • Thumbnail

      The effect of the metacognitive support via pedagogical agent on self-regulation skills 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Olpak, Yusuf Ziya (Sage, 2017)
      Ters yüz sınıf (TYS) günümüz eğitim sisteminde birçok disiplinde giderek popüler bir model haline gelmektedir. TYS modelinin etkili olabilmesi için öğrencinin öz-düzenleme becerisine sahip olması önemlidir. TYS modelinin ...
    • Thumbnail

      Eğitim yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile bireysel yenilikçilik düzeylerinin incelenmesi 

      Beşkaya, Yaşar Murat; Yılmaz, Ramazan (Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 2018-08-01)
      Bu araştırmanın amacı; eğitim yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile bireysel yenilikçilik düzeylerini çeşitli değişkenlere (cinsiyet, yöneticilik deneyimi, yaş ve eğitim düzeyi) göre incelemek ve eğitim ...
    • Thumbnail

      Eğitimde makine öğrenmesi: Araştırmalardaki güncel eğilimler üzerine inceleme 

      Tosunoğlu, Ergin; Yılmaz, Ramazan; Özeren, Eren; Sağlam, Zeynep (Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2021)
      Araştırmanın amacı eğitim bilimleri alanında makine öğrenmesi yöntemleri kullanılarak yazılmış makalelerdeki eğilimleri incelemektir. Web of Science veri tabanında 2015 yılından 2020 yılına kadar olan 5 yıllık süreci ...
    • Thumbnail

      Enhancing community of inquiry and reflective thinking skills of undergraduates through using learning analytics‐based process feedback 

      Yılmaz, Ramazan (Wiley, 2020)
      Bu araştırma, öğrencilerin öğrenme topluluğu (öğretim, sosyal ve bilişsel mevcudiyet) algıları ve yansıtıcı düşünme becerileri üzerine öğrenme analitiği (LA) tabanlı süreç geri bildirimi kullanmanın etkisini araştırmayı ...
    • Thumbnail

      Examination of critical thinking standards and academic self-efficacy of teacher candidates as a predictor of metacognitive thinking skills through structural equation modelling 

      Fatma Gizem, Karaoğlan Yılmaz; Ramazan, Yılmaz; Ahmet Berk, Üstün; Hafize, Keser (Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2019)
      The aim of this research is to examine the structural relationships between metacognitive thinking skills, critical thinking standards and academic self-efficacy of teacher candidates. The research was carried out according ...

      DSpace@Bartın is member of:


      sherpa/romeo
      Dergi Adı / ISSN Yayıncı

      Exact phrase only All keywords Any

      Başlık İle Başlar İçerir ISSN


      Browse

      All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

      My Account

      LoginRegister

      DSpace@Bartın is member of:

      İLETİŞİM BİLGİLERİ

      Adres
      Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
      E-Posta
      acikerisim@bartin.edu.tr
      Creative Commons License

      DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.