dc.contributor.author | Avcı, Özkan | |
dc.date.accessioned | 2023-04-07T10:59:19Z | |
dc.date.available | 2023-04-07T10:59:19Z | |
dc.date.issued | 2023-10-01 | |
dc.identifier.citation | Avcı, Ö. (2022). "Dijitalleşen Dünyada Mahremiyet Algısı ve Örnek Bir Araştırma". A. B. Darı (Ed.), Dijital Çağda İletişim Çalışmaları (s.15-40). Çanakkale: Paradigma Akademi. | tr_TR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11772/16148 | |
dc.description.abstract | Mahremiyetlerin sergilendiği dijital dünyada yer alan yeni medya ortamları geleneksel iletişim araçlarına (radyo, gazete ve televizyon gibi) nazaran kullanıcısının söz sahibi olduğu monolog yerine diyaloğa dayalı ortamlardan oluşmaktadır. Mahremiyet kelime anlamı olarak gizliliği, özel alanı ifade eden bir kavram olsa da dijital dünyada dönüşüm geçirmiş ve herkese açık bir konuma gelmeye başlamıştır. Mahremiyetlerin yok olmaya başladığı dijital dünyada kültürel unsurlar iç içe geçmeye başlamış ve bireylerin benlik sunumlarıyla gözetlendiği bir teşhir sahnesine dönüşmüştür. Yapılan araştırmada toplumumuzdaki mahremiyet algıları, üniversite öğrencilerinin gözünden incelenmiş ve içlerindeki duyguları projektif teknikle dışa yansıtılmaya çalışılmıştır. | tr_TR |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | Paradigma Akademi | tr_TR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | tr_TR |
dc.subject | dijital çağ | tr_TR |
dc.subject | yeni medya | tr_TR |
dc.subject | sosyal medya | tr_TR |
dc.subject | iletişim çalışmaları | tr_TR |
dc.subject | mahremiyet | tr_TR |
dc.subject | internet | tr_TR |
dc.subject | çevrim içi mahremiyet | tr_TR |
dc.subject | dijital dünyada mahremiyet | tr_TR |
dc.subject | projektif teknik | tr_TR |
dc.subject | resim çizme tekniği | tr_TR |
dc.subject | özel alana müdahale | tr_TR |
dc.subject | kadına şiddet | tr_TR |
dc.subject | mahremiyetin ifşası | tr_TR |
dc.subject | özel hayatın gizliliğini ihlal | tr_TR |
dc.subject | kısıtlı özgürlük | tr_TR |
dc.subject | sosyal mecralar | tr_TR |
dc.subject | stalk yapmak | tr_TR |
dc.subject | gözetlenme | tr_TR |
dc.subject | otonom bireyler | tr_TR |
dc.subject | özçekim | tr_TR |
dc.subject | selfie | tr_TR |
dc.subject | benlik sunumu | tr_TR |
dc.subject | teşhir toplumu | tr_TR |
dc.subject | mahremiyet farkındalığı | tr_TR |
dc.subject | yeni medya okuryazarlığı | tr_TR |
dc.subject | dijital ayak izleri | tr_TR |
dc.subject | digital age | tr_TR |
dc.subject | new media | tr_TR |
dc.subject | social media | tr_TR |
dc.subject | communication studies | tr_TR |
dc.subject | privacy in the digital world | tr_TR |
dc.subject | privacy | tr_TR |
dc.subject | projective technique | tr_TR |
dc.subject | intervention in private space | tr_TR |
dc.subject | violence against women | tr_TR |
dc.subject | drawing technique | tr_TR |
dc.subject | autonomous individuals | tr_TR |
dc.subject | privacy awareness | tr_TR |
dc.subject | restricted freedom | tr_TR |
dc.subject | self presentation | tr_TR |
dc.subject | Exhibition Society | tr_TR |
dc.subject | mahremiyet algısı | tr_TR |
dc.title | Dijitalleşen dünyada mahremiyet algısı ve örnek bir araştırma | tr_TR |
dc.type | bookPart | tr_TR |
dc.relation.journal | Dijital Çağda İletişim Çalışmaları | tr_TR |
dc.contributor.department | Bartın Üniversitesi, Bartın Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü | tr_TR |
dc.contributor.authorID | 0000-0003-1524-1379 | tr_TR |
dc.identifier.startpage | 15 | tr_TR |
dc.identifier.endpage | 40 | tr_TR |