Yazar "Bekar, Aydan" için Bartın Meslek Yüksekokulu listeleme
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
-
Gastronomi festivallerinin algılanan destinasyon imajına ve tekrar ziyaret etme niyetine etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve yöresi kuzugöbeği mantar festivali örneği
Sürücü, Çağrı; Bekar, Aydan; Kocatürk, Emine (2017)Festivaller keyifli, özel ve sıra dışı olan, yörenin ve yöreye özgü ürünlerin tanıtılması için yapılan sosyal ve kültürel etkinliklerdir. Bu kapsamda ülkemiz farklı temalara sahip çok sayıda ulusal ve uluslararası festivale ... -
Marmaris’i ziyaret eden turistlerin alışveriş deneyimlerine ilişkin memnuniyet düzeylerinin belirlenmesi
Bekar, Aydan; Yozukmaz, Nisan; Sürücü, Çağrı; İnan, Ramazan (Fırat Üniversitesi, 2020-03-25)Rekabetin artması ve modern yaşamın gelişmesi ile birlikte alışveriş günümüz toplumunda vazgeçilmez bir olgu haline gelmiştir. Bu olgu turizm endüstrisinin ayrılmaz bir parçası ve aynı zamanda turistler için önemli bir ... -
Mutfak profesyonellerinin Türk mutfağı uygulamalarına ilişkin görüşleri
Sürücü, Çağrı; Bekar, Aydan (2017-01-20)Türk mutfağı dünyanın en zengin mutfaklarından biridir. Türk Mutfağını farklı kültürlerden insanlara tanıtmanın en etkili yollarından biri, ülkemizi ziyaret eden turistlere Türk Mutfağına ilişkin bazı yemeklerin orijinaline ... -
The concept of cittaslow as a marketing tool for destination development: the case of Mugla, Turkey
Sürücü, Çağrı; Bekar, Aydan; Yozukmaz, Nisan; Gövce, Ahmet Metehan (Center for Promoting Ideas, 2015-06)Akyaka town situated in the southern coast of Aegean Sea in Turkey has gained a different status from other touristic destinations due to its participation in the Cittaslow network in 2011. The process of Akyaka’s participation ... -
The effects of aesthetic value in food and beverage businesses on the aesthetic experiences and revisit intentions of customers
Sürücü, Çağrı; Bekar, Aydan (2017-03-25)This study presents the effect of aesthetic value of food and beverage businesses on aesthetic experiences of the customers and their revisit intentions. According to the established study model, firstly aesthetic value ... -
Turizmde çekicilik unsuru olarak gastronomi müzeleri: Marmaris bal evi örneği
Sürücü, Çağrı; Bekar, Aydan; Arman, Sinem (2017-03-20)Gastronomi müzeleri, hem farklı kültürlerin yeme içme alışkanlıklarının devam ettirilmesi ve hatırlanması, hem de bu değerin birer turistik pazarlama ürünü haline gelmesi bakımından, destinasyonların önemli çekiciliklerindendir. ... -
Yiyecek içecek işletmesi tasarımının tüketici tercihleri üzerindeki etkisi
Sürücü, Çağrı; Bekar, Aydan (Akademisyenler Birliği Derneği, 2015-04)Bu çalışma yiyecek içecek işletmesi tasarımının tüketici tercihleri üzerindeki etkisini ortaya koymak amacıyla planlanmış ve yürütülmüştür. Araştırmanın örneklemini Muğla ilinde faaliyet gösteren farklı yiyecek içecek ...