Tür için listeleme
Toplam kayıt 15, listelenen: 1-15
-
Bandırma ve çevresi marka imajının oluşumuna yönelik yol haritası
(Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, 2018)Kentler ürünler, kurumlar, örgütler gibi markalaşmaya gereksinimi olan alanlardır. Kent imajının oluşumu için pazarlama iletişimi tekniklerinin geleneksel tekniklerden farklı bir yapısı bulunmaktadır. Kavaratzis (2004)’e ... -
Critic tabanlı maut yöntemi ile ölçek bazında finansal performans analizi: Tekstil sektöründe bir uygulama
(Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları, 2019) -
Entropi tabanlı copras yöntemi ile ölçek bazında finansal performans analizi: bilgi ve iletişim sektöründe bir uygulama
(Uluslararası Ekonomi Araştırmaları ve Finansal Piyasalar Kongresi (IERFM), 2017)Sektörlerin finansal performansının analizi, sektörün finansal durumunu anlamak ve geleceğe yönelik öngörü yapmak için hayati bir önem taşımaktadır. Bu sadece sektörde faaliyet gösteren işletmeler için değil aynı zamanda, ... -
Entropi tabanlı topsis yöntemi ile finansal performans analizi: Mobilya ve ağaç işleri sektörlerinde bir uygulama
(Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları, 2019) -
Girişimcilik eğitiminin meslek yüksekokulları öğrencileri açısından öneminin ve gerekliliğinin incelenmesi
(Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 2018-03)Literatürde girişimci (müteşebbis), emek, sermaye ve doğal kaynaklar olarak belirtilen üretim faktörlerini, başkalarının ihtiyacını karşılayacak mal ve hizmetler üretmek üzere tedarik eden ve uygun şekilde birleştiren kimse ... -
İletişim engellerini ölçmeye yönelik bir araştırma: Bartın Üniversitesi örneği
(IMASCON, 2018-11-25)Bireyler arasında çeşitli kanallar vasıtasıyla sözlü veya sözsüz olarak mesajların iletilmesi sürecinde aksaklıklar yaşanabilmektedir. Bu durumda kişilerarası iletişim sürecini engelleyen unsurlar ortaya çıkmaktadır. ... -
Kent ve üniversiteden duyulan memnuniyet ve WOM niyeti üzerinde etkili olan faktörler
(International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 2015)Üniversiteler, özellikle gelişmekte olan şehirlerin ulusal ve uluslararası anlamda pazarlanması için oldukça etkili olan kurumlardır. Olumlu bir kent imajı ve üniversite imajı algısının, üniversitenin iç müşterisi olan ... -
Konaklama işletmeleri çalışanlarının iletişim becerileri üzerine bir araştırma
(2024-05-19)İletişim, işletmelerin kültürünü oluşturmaktadır. Açık ve destekleyici iletişim ortamları, çalışanların kendilerini ifade etmelerini, fikirlerini paylaşmalarını ve işletmelerde daha mutlu ve motive olmalarını sağlamaktadır. ... -
Meslek yüksekokullarının sorunları ve çözüm önerileri
(Başkent Üniversitesi, 2017-10)Ülkemizde ön lisans düzeyinde eğitim 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun 20. maddesinde düzenlenmiştir. İki yıllık süre ile eğitim veren meslek yüksekokulları yetişmiş ara eleman ihtiyacını karşılamada önemli bir yere ... -
Polis imajı: İmaj bileşenleri üzerine Erzurum ilinde bir uygulama
(Uluslararası Bilim, Kültür ve Spor Kongresi, 2018-04-27)Bireylerin temel hak ve özgürlüklerinin korunması ve toplumun düzen içerisinde yaşamını sürdürmesi için hukuk ilkeleri çerçevesinde güvenlik hizmeti sunmakla görevli olan polis, yaptığı görev itibariyle büyük ölçüde halkın ... -
Sağlıklı iletişim kapsamında öğrencilerin empati düzeylerinin analizi: Bartın Üniversitesi örneği
(Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2018-11-25)Kişilerarası ilişkilerde sağlıklı iletişim içerisinde olmak için bireylerin birbirlerinin ne hissettiklerini doğru bir şekilde anlaması önem arz etmektedir. Bu gibi durumlarda empati kurma becerisi ön plana çıkmaktadır. ... -
Türk kamu yönetiminde halkla ilişkiler sorunları
(Bülent Ecevit Üniversitesi, 2017-09)Halkla ilişkiler faaliyetinin bir işletme ile hedef kitlesi arasında karşılıklı iletişimi, anlayışı oluşturmaya ve sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonu olduğu göz önünde bulundurulursa mevcut durum itibariyle Türk ... -
Türk kamu yönetiminde halkla ilişkiler uygulamalarının incelenmesi
(Bülent Ecevit Üniversitesi, 2017-09)Bir işletme ile hedef kitle arasında karşılıklı iletişimi, anlayışı oluşturmaya ve sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonu olarak tanımlanabilecek olan halkla ilişkiler artık özel sektörde olduğu kadar kamu yönetimi ... -
Türkiye'de Twitter verilerinden faydalanarak ahşap malzeme üzerine eğilimlerin belirlenmesi
(2018-12-24)Dünyadaki veri miktarı büyük bir hızla artmaktadır. Günümüzde veriler bilim insanları tarafından en değerli hammadde olarak düşünülmektedir. Veri madenciliği çalışmaları gelişmiş ülkeler için kritik bir konudur. Bu nedenle ... -
Veri madenciliği ve önemi
(6th ASM International Congress of Agriculture and Environment, 2018 Proceeding Book, 2018-10-11)Veri madenciliği, büyük veri setlerinde gizli olan ilginç ve değerli bilginin keşfidir. Aynı zamanda bir sanat ve teknolojidir. Bilim ve iş dünyasında yaygın olarak veri madenciliği teknikleri kullanılmaktadır. Dünyada ...