Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorUyar Oğuz, Hande
dc.contributor.authorKasapoğlu, Cihangir
dc.date.accessioned2022-02-28T13:39:38Z
dc.date.available2022-02-28T13:39:38Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationUyar Oğuz, H. ve Kasapoğlu, C. (2020). Turizm Endüstrisinde Halkla İlişkiler. S. A. Solmaz (Ed.), Turizm Endüstrisinde Pazarlama İletişimi (s.143-217). Ankara: Nobel Bilimsel Eserler.tr_TR
dc.identifier.isbn978-605-7652-89-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/6716
dc.description.abstractBir ülkenin uluslararası turizm pazarında istediği pozisyonu elde edebilmesi, en başta o ülkede faaliyet gösteren turizm işletmelerinin etkinliği ile mümkün olabilecektir. Turizm işletmelerinin tüketiciler ile arasındaki köprü ise ancak pazarlama iletişimi araçları ile sağlanabilmektedir. Pazarlama iletişimi karması veya diğer bir deyişle tutundurma karması ögeleri, turizm alanında üretilen ürün ve hizmetler ile destinasyonların tüketicilerin zihninde yer etmesi ve doğru şekilde konumlandırılmasında önemli bir rol üstlenmektedir. Bu açıdan hem turistik destinasyonlar hem de turizm işletmeleri tarafından pazarlama iletişimi araçlarının bütünleşik bir mantıkla ve entegre bir biçimde kullanılması gerekmektedir. Pazarlama iletişimi karmasında yer alan araçların her birinin ayrı ayrı fonksiyonları olmakla birlikte tüm bu ögelerin ortak amacının turizm ürününün doğru bir biçimde tanıtılması, potansiyel talebin uyarılması ve nihai olarak satışların artırılması olduğu ifade edilebilir. Aynı zamanda hedef kitleler üzerinde pozitif bir imaj yaratılması ve bunun sürdürülebilir kılınması da pazarlama iletişiminin diğer amaçları arasında sayılabilir.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherNobel Bilimsel Eserlertr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectTurizmtr_TR
dc.subjectPazarlama iletişimitr_TR
dc.subjectHalkla ilişkilertr_TR
dc.subjectKurumsal iletişimtr_TR
dc.subjectKurumsal kimliktr_TR
dc.subjectKurumsal imajtr_TR
dc.subjectKriz iletişimitr_TR
dc.subjectTourismtr_TR
dc.subjectMarketing communicationtr_TR
dc.subjectPublic relationstr_TR
dc.subjectCorporate communicationstr_TR
dc.subjectCorporate identitytr_TR
dc.subjectCorporate imagetr_TR
dc.subjectCrisis communicationtr_TR
dc.titleTurizm endüstrisinde halkla ilişkilertr_TR
dc.typebookParttr_TR
dc.relation.journalTurizm Endüstrisinde Pazarlama İletişimitr_TR
dc.contributor.departmentBartın Üniversitesi, Bartın Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümütr_TR
dc.contributor.authorID0000-0001-8322-3864tr_TR
dc.contributor.authorID0000-0002-7664-5927tr_TR
dc.identifier.startpage143tr_TR
dc.identifier.endpage218tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster