Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Search 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Search
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 23

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

The levels of using reading strategies of the prospective teachers 

Özdemir, Serpil (Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2018)
Okuduğunu anlama başarısı, bilişsel sürecin üstbilişsel stratejilerle izlenmesi ve kontrol edilmesi sonucunda artmaktadır. Üstbilişsel stratejiler okuma eğitiminde okuma stratejileri olarak yerini almaktadır. Öğrencilerin ...
Thumbnail

Ortaöğretim öğrencilerinin okumaya yönelik tutumlarının incelenmesi (İzmir-Buca örneği) 

Özdemir, Serpil; Akkaya, Nevin (Bartın Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın amacı ortaöğretim öğrencilerinin okumaya yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre farklılık gösterip göstermediğini belirlemektir. Araştırma örneklemi, İzmir Buca ilçesindeki 10 liseden tabakalı ...
Thumbnail

Ortaöğretim öğrencileri için okumaya yönelik tutum ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması 

Özdemir, Serpil; Akkaya, Nevin (Milli Eğitim Bakanlığı, 2014)
Bu araştırmada, ortaöğretim öğrencilerinin okumaya yönelik tutumlarının belirlenmesinde kullanılabilecek bir ölçek geliştirilmiştir. Bu ölçek, alan yazında ortaöğretim öğrencilerinin okuma tutumlarını ölçecek bir ölçme ...
Thumbnail

Yaşam boyu öğrenme kurslarında yabancı dil olarak Türkçe (Edinburgh üçüncü yaş üniversitesi örneklemi) 

Özdemir, Serpil (Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2016)
Bu araştırmanın amacı Edinburgh Üçüncü Yaş Üniversitesinde yabancı dil olarak Türkçe öğrenenlerin öğrenme nedenlerini, Türkçelerini geliştirmek için nelere ihtiyaç duyduklarını, hangi dil becerilerini geliştirmek istediklerini, ...
Thumbnail

Yaratıcı yazma çalışmalarının yazmaya yönelik tutuma ve yaratıcı yazma başarısına etkisi 

Özdemir, Serpil; Çevik, Arzu (İnönü Üniversitesi, 2018)
Bu araştırmanın amacı, yaratıcı yazma çalışmalarının yazmaya yönelik tutumlara ve yaratıcı yazma başarısına etkisini belirlemektir. Araştırmada ön test – son test kontrol gruplu deneysel desen kullanılmıştır. Çalışma ...
Thumbnail

The opinions of prospective teachers on peer assessment 

Özdemir, Serpil (Educational Research and Reviews, 2016)
This research was conducted to determine the opinions of prospective teachers on peer assessment. The study was carried out at a university in the West Black sea with forty-one prospective Turkish teachers. The prospective ...
Thumbnail

The effect of argumentative text pattern teaching on success of constituting argumentative text elements 

Özdemir, Serpil (World Journal of Education, 2018)
The aim of this study is to view how argumentative text pattern teaching influences constituting argumentative essay elements. The study was performed according to one-group pre-test post-test design. The study was carried ...
Thumbnail

Okumaya ilişkin lisansüstü araştırmaların eğilimleri 

Özdemir, Serpil (Ana Dili Eğitimi Dergisi, 2018)
Bu araştırmada okumaya ilişkin lisansüstü araştırmaların eğilimlerini belirlemek amaçlanmıştır. Araştırma nitel araştırma modellerinden doküman incelemesi yönteminde yürütülmüştür. 201 tez, tez inceleme formu kullanılarak ...
Thumbnail

Teacher views on barriers to the integration of information and communication technologies (ict) in Turkish teaching 

Özdemir, Serpil (Look Academic Publishers, 2017)
Technology has taken place in all areas of life. Educational environment is equipped with the technology to educate individuals with the skills to meet the needs of the day. It is expected that teachers use information and ...
Thumbnail

Beşinci sınıf Türkçe ders kitabındaki öyküleyici ve bilgilendirici metinlerin okunabilirlik durumu 

Özdemir, Serpil (Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi, 2016)
Gelişen teknolojiye rağmen ders kitapları en çok kullanılan araç gereçlerdir. Hedef kitleye uygun metinler öğretmenlerin işini kolaylaştıracağı gibi öğrencinin okuma zevk ve alışkanlığı kazanmasında önemlidir. Hedef ...
  • 1
  • 2
  • 3

DSpace@Bartın is member of:

Browse

All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Özdemir, Serpil (23)
Akkaya, Nevin (2)Eroğlu, Ebubekir (2)Eke, Helin (1)Çevik, Arzu (1)Şerbetçi, Havva Nur (1)SubjectEducation (3)Eğitim (3)Teaching Turkish (3)Hazırlıklı konuşma (2)Konuşma kaygısı (2)Measurement and evaluation (2)Prepared speech (2)Reading strategies (2)Speaking anxiety (2)Teaching Turkish as a foreign language (2)... View MoreDate Issued2020 - 2024 (6)2013 - 2019 (17)Has File(s)Yes (23)

DSpace@Bartın is member of:

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
E-Posta
acikerisim@bartin.edu.tr
Creative Commons License

DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.