Başlık için Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Kitap Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 7, listelenen: 2-7
-
Dijitalleşen dünyada mahremiyet algısı ve örnek bir araştırma
(Paradigma Akademi, 2023-10-01)Mahremiyetlerin sergilendiği dijital dünyada yer alan yeni medya ortamları geleneksel iletişim araçlarına (radyo, gazete ve televizyon gibi) nazaran kullanıcısının söz sahibi olduğu monolog yerine diyaloğa dayalı ortamlardan ... -
Duygusal zeka ve iletişim
(Beta Yayınevi, 2019-10-01)Pozitif bir hayat sürmek için hem duygusal zekâya hem de sağlıklı bir iletişim dokusuna sahip olmak önemlidir. Bu bağlamda kitapta “duygu, zekâ, duygusal zekâ, iletişim ve iletişim becerileri” konuları ele alınmıştır. ... -
Markalaşan akıllı kentler
(Hiperyayın, 2021)İş dünyasında, savaşın yerini uluslararası rekabetin, erzak ve mühimmatın yerini mal, teknoloji ve varlıkların aldığı bir arenaya dönüşüm başlamıştır. Başarıya ulaşmak için kullanılan stratejiler ve bunlara uygun faaliyetlerin, ... -
Propaganda çeşitleri
(Eğitim Yayınevi, 2018) -
Reklam kuramları
(Gazi Kitabevi, 2021) -
Turizm endüstrisinde halkla ilişkiler
(Nobel Bilimsel Eserler, 2020)Bir ülkenin uluslararası turizm pazarında istediği pozisyonu elde edebilmesi, en başta o ülkede faaliyet gösteren turizm işletmelerinin etkinliği ile mümkün olabilecektir. Turizm işletmelerinin tüketiciler ile arasındaki ...