Search
Now showing items 1-7 of 7
Educational explanations of mathematics teachers and preservice teachers on misconceptions: the subject of probability
(International Conference on Educational Sciences, 2017-04-20)
Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin en büyük ortak bölen ve en küçük ortak kat konusundaki bilgi oluşturma süreçlerinin ı̇ncelenmesi
(Uluslararası Eğitim Bı̇limleri ve Sosyal Bı̇limler Sempozyumu, 2017-11-03)
Bu araştırmanın amacı, ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin EBOB ve EKOK kavram- larını RBC+C modeli çerçevesinde bilgiyi soyutlama süreçlerini incelemektir. Bu çalışmanın sonuçlarının, öğrencilerin bir sayının ...
İlkokul öğrencilerinin kesirlerle ı̇lgili hata ve kavram yanılgılarının giderilmesinde dijital hikâyelerle tasarlanan etkinliklerin uygulanması: bir eylem araştırması
(Uluslararasi Bilgisayar ve Ogretim Teknolojileri Sempozyumu, 2017-05-24)
Teknolojinin etkin bir şekilde kullanılması, öğrencilerin öğrenmekte güçlük çektikleri matematik konularını anlamalarında önemli bir rol oynamaktadır. Teknolojinin matematik öğretiminde kullanımı, öğrencilere ...
Examination of middle school mathematics teachers’ pedagogical content knowledge in terms of two components: the subject of pyramid
(International Geometry Symposium, 2017-07-03)
Teacher qualities are one of the important factors affecting the efficiency of the education system. In this regard, it can be said that the teaching strategies chosen in the learning environments by teachers, who are one ...
Sınıf öğretmenlerinin ve sınıf öğretmeni adaylarının problem kurabilme becerilerinin ı̇ncelenmesi
(Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 2017-04-24)
Bu çalışmada, sınıf öğretmenlerinin ve sınıf öğretmeni adaylarının problem kurabilme becerilerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışmanın katılımcılarını üç sınıf öğretmeni ve Bartın Üniversitesi Sınıf ...
Fen bilgisi öğretmen adaylarının “elektrik ve manyetizma” konusundaki kavramsal anlamalarının incelenmesi
(Dokuz Eylül Üniversitesi, 2017-12)
Öğrencilerin kalıcı öğrenmelerinin kavramsal anlamanın gerçekleşmesi ile oluştuğu bilinmektedir. İçerisinde çok sayıda soyut kavram barındırması sebebiyle fen konularının kalıcı öğrenilmesi daha zor olabilmektedir. Bu ...