Yayıncı için listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Sponsorluk faaliyetlerinin spora etkilerinin incelenmesi
(International Journal of Science Culture and Sport, 2016-12)Kendilerini rakiplerinden ayırmak ve pozitif kurumsal imaj sağlamak isteyen firmalar, halkla ilişkiler, pazarlama ve reklamcılık gibi örgütsel iletişim kanallarını en verimli şekilde kullanmak ve çalışmalarının verimliliğini ... -
Spor pazarlamasında tutundurma karması elemanlarının kullanımının incelenmesi
(International Journal of Science Culture and Sport, 2016-09)Teknolojik gelişmelerin hızla artış gösterdiği günümüzde spor faaliyetleri geniş kitlelere hitap etmektedir. Ticari rekabet unsurlarının artışına paralel olarak spor kurumları da bu süreçte şirketleşme faaliyetlerine önem ... -
Spor pazarlamasında ürün kavramının incelenmesi
(International Journal of Science Culture and Sport, 2016-12)Geniş kitlelere hitap etme özelliğine sahip olan sportif faaliyetler içerisinde pazarlama unsurlarının yaygın ve etkin kullanımı söz konusudur. Pazarlama elemanlarından biri olan ürün kavramı bu faaliyetler içerisinde ...