Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAkkaya, Yahya
dc.contributor.authorAvcı, Özkan
dc.date.accessioned2021-02-12T07:13:07Z
dc.date.available2021-02-12T07:13:07Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.citationAkkaya, Y. Avcı, Ö. (2017). Türk Kamu Yönetiminde Halkla İlişkiler Uygulamalarının İncelenmesi. International Congress on Management Economics and Business-ICMEB’2017 Bülent Ecevit Üniversitesi, 7-8-9 Eylül, Zonguldak.tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11772/6607
dc.description.abstractBir işletme ile hedef kitle arasında karşılıklı iletişimi, anlayışı oluşturmaya ve sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonu olarak tanımlanabilecek olan halkla ilişkiler artık özel sektörde olduğu kadar kamu yönetimi alanında da önemli bir uygulama olarak kabul edilmektedir. Günümüz insanı ile dikkatli ve düzenli bir şekilde etkileşime geçmek, haberleşmek gereğinden yola çıkarak, yönetim halkın denetim ve açıklık isteklerine halkla ilişkiler uygulamaları ile karşılık vermektedir. Bu bağlamda 1962 yılında hazırlanan Merkezi Hükümet Teşkilatı Araştırma Projesi (MEHTAP) raporu ve 1991 yılında yayınlanan Kamu Yönetimi Araştırma Projesi (KAYA) raporunda kamu kuruluşlarında halkla ilişkilerin geliştirilmesi vurgulanmıştır. Son dönemde 2006 yılında kurulan Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) Türk kamu yönetiminde halkla ilişkiler konusunda görülen en önemli gelişmelerdendir. Bu çalışmamızda başta Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) olmak üzere merkezden yönetim kuruluşları ve yerinden yönetim kuruluşlarında halkla ilişkiler uygulamaları incelenecektir.tr_TR
dc.description.abstractPublic relations, which can be defined as a management function that helps create and maintain mutual communication, understanding and maintenance between a business and the target group, is now regarded as an important application in public administration as much as it is in the private sector.In order to interact with contemporary people in a careful and regular manner, the administration responds to the requests of the people by the applications of the people in relation to the requests of the inspection and openness. In this context, the Central Government Organization Research Project (MEHTAP) report prepared in 1962 and the Public Administration Research Project (KAYA) report published in 1991 emphasized the development of public relations in public institutions.The Prime Ministry Communication Center (BİMER), which was established in 2006, is the most important development in relation to public relations in Turkish public administration. Inthis study, the applications of the relations with the public in the management institutions, especially the Prime Ministry Communication Center (BİMER), will be examinedtr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherBülent Ecevit Üniversitesitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr_TR
dc.subjectTürk kamu yönetimitr_TR
dc.subjectHalkla ilişkilertr_TR
dc.subjectTurkish public administrationtr_TR
dc.subjectPublic relationstr_TR
dc.titleTürk kamu yönetiminde halkla ilişkiler uygulamalarının incelenmesitr_TR
dc.title.alternativeInvestigation of public relations practices in Turkish public administrationtr_TR
dc.typeconferenceObjecttr_TR
dc.relation.journalInternational Congress on Management Economics and Business-ICMEB’2017tr_TR
dc.contributor.departmentBartın Üniversitesi, Bartın Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümütr_TR
dc.contributor.authorID0000-0002-3197-3169tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster