Bartın Üniversitesi
Kurumsal Akademik Arşivi
    • English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
  • POLİTİKA
  • REHBER
  • İLETİŞİM
Browsing Fen Fakültesi by Author 
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Browsing Fen Fakültesi by Author
  •   Bartın University Dspace
  • Fakülteler
  • Fen Fakültesi
  • Browsing Fen Fakültesi by Author
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Fen Fakültesi by Author "Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-20 of 29

  • title
  • issue date
  • submit date
  • xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.sort_by.type
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      Artırılmış gerçekliğin uygulamalarının eğitsel amaçlı kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2019)
      Artırılmış gerçeklik uygulamalarının eğitsel amaçlı kullanımına yönelik ilgi giderek artmaktadır. Artırılmış gerçeklik, sanal içeriğin (resim, video, animasyon, üç boyutlu ortam vb.) fiziksel dünya ortamına yansıtılması ...
    • Thumbnail

      Assigned roles as a structuring tool in online discussion groups: comparison of transactional distance and knowledge sharing behaviors 

      Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (Sage, 2019)
      Çevrimiçi Tartışma Gruplarında Yapılandırma Aracı Olarak Rol Atama: İşlem Mesafesi ve Bilgi Paylaşımı Davranışlarının Karşılaştırılması Özet: Bu çalışmanın amacı, çevrimiçi tartışma gruplarına katılımcılara işlemsel ...
    • Thumbnail

      Bir oyunlaştırma ve biçimlendirici değerlendirme aracı olarak kahoot kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi 

      Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2019)
      Teknolojinin eğitime entegrasyonu süreci kapsamında günümüzde birçok araç ve uygulama sınıf içi ve dışı öğretim süreçlerinde kullanılmaktadır. Bu amaçla kullanılan araçlardan biri de Kahoot’tur. Kahoot, öğrenci cevap sistemi ...
    • Thumbnail

      Bütünleşik fen teknoloji mühendislik matematik (stem) eğitimi: ilkokul ve ortaokullar için yansımaları 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Çelik, İ. (Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 2015)
      Teknoloji ve mühendislik bulunduğumuz yüzyılda ülkelerin gelişmesinde ve kalkınmasında önemli bir yere sahip olmakla beraber, sürdürülebilir ekonomik kalkınmanın lokomotifleri olarak görülmektedir. Bundan dolayıdır ki, ...
    • Thumbnail

      Contribution of using e-portfolio system with peer and individual enhancing computer skills of students 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Karademir, T.; Öztürk, T. (Society for Information Technology and Teacher Education, 2016)
      Bu araştırma, e-portfolyo sisteminin akran ve bireysel öğretim yöntemleri ile öğrenim gören öğrencilerin bilgisayar becerilerinin geliştirilmesine katkısı ile ilgili öğrencilerin görüşlerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. ...
    • Thumbnail

      Cyber bullying and teachers’ awareness 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Sezer, B. (Emerald, 2015)
      Amaç– Bu araştırmanın amacı, siber zorbalık konusunda öğretmenlerin farkındalık düzeylerini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda günlük hayatlarında kişisel siber güvenlik konusu ile ilgili genel olarak öğretmenlerin ...
    • Thumbnail

      Cyberloafing as a barrier to the successful integration of information and communication technologies into teaching and learning environments 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (ScienceDirect, 2015)
      Mobil teknolojilerin ve kablosuz ağların kullanımının öğretme ve öğrenme ortamlarında kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte, araştırmalar öğrencilerin dersler sırasında siberaylaklık davranışı gösterme eğiliminde bulunduğunu ...
    • Thumbnail

      Çevrimiçi öğrenmeye dayalı uzaktan eğitimde öğrenci doyumu ile çeşitli değişkenler arasındaki ilişki 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Ramazan, Yılmaz; Teker, Necmettin (2014)
      Bilgi ve iletişim teknolojilerinin sağlamış olduğu imkânlar sayesinde öğrenenlerin yaşam boyu öğrenen bireyler olmaları konusunda uzaktan eğitim çeşitli fırsatlar sunmaktadır. Özellikle web 2.0 teknolojisinin gelişimi ile ...
    • Thumbnail

      The effect of the metacognitive support via pedagogical agent on self-regulation skills 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Olpak, Yusuf Ziya (Sage, 2017)
      Ters yüz sınıf (TYS) günümüz eğitim sisteminde birçok disiplinde giderek popüler bir model haline gelmektedir. TYS modelinin etkili olabilmesi için öğrencinin öz-düzenleme becerisine sahip olması önemlidir. TYS modelinin ...
    • Thumbnail

      Elektronik spor (e-spor) hakkında spor bilimleri fakültesi öğrencilerinin görüşlerinin incelenmesi 

      Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (II. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, 2019)
      Bu araştırmanın amacı spor bilimleri fakültesinde öğrenim gören öğrencilerin e-spora ilişkin görüşlerini incelemektir. Araştırma spor bilimleri fakültesinde öğrenim gören ve daha önce e-spor kavramı hakkında bilgi ve fikir ...
    • Thumbnail

      Examination of the effectiveness of the task and group awareness support system used for computer-supported collaborative learning 

      Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (Springer, 2020)
      Bilgisayar destekli işbirlikli öğrenmede kullanılan görev ve grup farkındalık destek sisteminin etkinliğinin incelenmesi Bu çalışma, bilgisayar destekli işbirlikli öğrenmede (CSCL) pedagojik bir ajan (PA) tarafından grup ...
    • Thumbnail

      Examining the relationship between digital game preferences and computational thinking skills 

      Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yıldız Durak, H. (Contemporary Educational Technology, 2017)
      Bu araştırmanın amacı, orta öğretim öğrencileri arasındaki bilgi işlemsel düşünme becerilerinin, oynadıkları dijital oyunların türüne göre farklılık gösterip göstermediğini belirlemektir. Araştırmanın katılımcılarını, ...
    • Thumbnail

      Examining flipped classroom model from students' point of view 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Öztürk, T.; Karademir, T. (International Conference on Education and New Learning Technologies, 2016)
      Bilgi ve İletişim Teknolojileri alanındaki gelişmelere paralel olarak, eğitim alanında yeni öğretim yaklaşımları ortaya çıkmaktadır. Ters yüz sınıf modeli bu yaklaşımlar arasında yenilikçi bir öğretim yöntemi olarak kabul ...
    • Thumbnail

      The impact of feedback form on transactional distance and ritical thinking skills in online discussions 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (Taylor & Francis, 2019)
      Çevrimiçi Tartışmalarda Geri Bildirim Şeklinin İşlemsel Mesafe ve Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi Özet: Bu çalışmanın amacı, çevrimiçi işbirliği tartışmalarında öğrencilerin geri bildirim biçimlerinin (metin ...
    • Thumbnail

      Impact of pedagogic agent-mediated metacognitive support towards increasing task and group awareness in CSCL 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (Elsevier, 2019)
      Pedagojik Ajan Aracılı Üstbilişsel Desteğin CSCL'de Görev ve Grup Bilincinin Artırılmasına Etkisi Özet: Bugün, 21. yüzyıl öğrencilerinin sahip olması gereken bilgi ve becerileri göz önünde bulundurarak, bilgisayar ...
    • Thumbnail

      The impact of transactive memory system and interaction platform in collaborative knowledge construction on social presence and self-regulation 

      Yılmaz, Ramazan; Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem (Taylor & Francis, 2016)
      Bu araştırmanın amacı, bilgisayar destekli işbirlikli öğrenmede (BDİÖ) geçişken bellek sisteminin (GBS) ve etkileşim platformlarının öğrencilerin sosyal bulunuşluk algıları ve öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkilerini ...
    • Thumbnail

      Information security awareness of high school students 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Karademir, T.; Öztürk, T. (International Conference on Education and New Learning Technologies, 2016)
      Günümüzde hemen hemen her öğrencinin cep telefonu, bilgisayar ve internet teknolojilerine erişim imkânı bulunmaktadır. Öğrenciler onları sadece eğitim amacıyla değil, aynı zamanda bu teknolojileri hayatlarının bir parçası ...
    • Thumbnail

      Integrating technology into classroom: the learner-centered instructional design 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan; Sezer, B. (Eric, 2013)
      Bu araştırmada, mevcut öğretim tasarım modelleri (ARCS, ADDIE, ASSURE, Dick ve Carey, Seels ve Glasgow, Smith ve Ragan vb.) göz önüne alınarak, teknoloji temelli eğitimin doğasına uygun bir öğretim tasarım modelinin sunulması ...
    • Thumbnail

      Investigation of pre-service teachers' opinions on advantages and disadvantages of online formative assessment: an example of online multiple-choice exam 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Üstün, Ahmet Berk; Yılmaz, Ramazan (2020-06-15)
      The interest in using online formative assessment activities has gradually increased in both traditional teaching and distance education processes. Research emphasizes the importance of using online formative assessment ...
    • Thumbnail

      Learning analytics as a metacognitive tool to influence learner transactional distance and motivation in online learning environments 

      Karaoglan Yilmaz, Fatma Gizem; Yılmaz, Ramazan (Taylor & Francis Online, 2020)
      In this research, the effect of the use of learning analytics (LA) based feedback as a metacognitive tool on the learners’ transactional distance and motivation was examined. The research was carried out according to ...

      DSpace@Bartın is member of:


      sherpa/romeo
      Dergi Adı / ISSN Yayıncı

      Exact phrase only All keywords Any

      Başlık İle Başlar İçerir ISSN


      Browse

      All of CommunitiesCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournalsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesDepartmentsPublishersLanguagesRightsJournals

      My Account

      LoginRegister

      DSpace@Bartın is member of:

      İLETİŞİM BİLGİLERİ

      Adres
      Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN, 74100
      E-Posta
      acikerisim@bartin.edu.tr
      Creative Commons License

      DSpace@Bartin by Bartin University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.