Browsing Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri Bölümü Makale Koleksiyonu by Title
Now showing items 7-14 of 14
-
Restoranlarda tablet mönü kullanımının tekrar ziyaret etme niyeti üzerindeki etkisi
(2018)Bu çalışmanın amacı, revize edilmiş Teknoloji Kabul Modeli’nin (TKM) müşterilerin tablet mönü kullanan restoranları tekrar ziyaret etme niyetlerini incelemede kuramsal bir model olarak kullanılabilirliğini ortaya koymaktır. ... -
The concept of cittaslow as a marketing tool for destination development: the case of Mugla, Turkey
(Center for Promoting Ideas, 2015-06)Akyaka town situated in the southern coast of Aegean Sea in Turkey has gained a different status from other touristic destinations due to its participation in the Cittaslow network in 2011. The process of Akyaka’s participation ... -
The effects of aesthetic value in food and beverage businesses on the aesthetic experiences and revisit intentions of customers
(2017-03-25)This study presents the effect of aesthetic value of food and beverage businesses on aesthetic experiences of the customers and their revisit intentions. According to the established study model, firstly aesthetic value ... -
Turizm alanında yiyecek ve içecek ile ilgili lisansüstü tezlerin bibliyometrik analizi
(2018)Yiyecek ve içecek alanında yazılan lisansüstü tezlerin son yıllarda önemli bir artış gösterdiği görülmektedir. Buradan hareketle, bu çalışmada 1990-2018 yılları arasında turizm ile ilgili altı anabilim dalında yazılan ... -
Turizmde çekicilik unsuru olarak gastronomi müzeleri: Marmaris bal evi örneği
(2017-03-20)Gastronomi müzeleri, hem farklı kültürlerin yeme içme alışkanlıklarının devam ettirilmesi ve hatırlanması, hem de bu değerin birer turistik pazarlama ürünü haline gelmesi bakımından, destinasyonların önemli çekiciliklerindendir. ... -
UNESCO dünya mirası listesine yeni bir aday: Bartın
(Yeni Türkiye Dergisi, 2019-12)Bu çalışma 2013 yılında UNESCO Dünya Mirası Geçici Listesi’ne alınması için sunulan “Ceneviz Ticaret Yolu’nda Akdeniz’den Karadeniz’e Kadar Kale ve Surlu Yerleşimleri: İstanbul, İzmir, Düzce, Bartın, Sinop” başlıklı projeden ... -
Yiyecek içecek işletmelerinin dijital pazarlama açısından incelenmesi: Ankara ili örneği
(2018)İletişimin doğasının farklılaştığı ve bilgiye ulaşmanın çok daha hızlandığı günümüzde; dijital ortamlar, işletmeler ve müşteriler arasındaki iletişimi daha ileri bir boyuta getirmiştir. Dolayısıyla dijital pazarlama ... -
Yiyecek içecek işletmesi tasarımının tüketici tercihleri üzerindeki etkisi
(Akademisyenler Birliği Derneği, 2015-04)Bu çalışma yiyecek içecek işletmesi tasarımının tüketici tercihleri üzerindeki etkisini ortaya koymak amacıyla planlanmış ve yürütülmüştür. Araştırmanın örneklemini Muğla ilinde faaliyet gösteren farklı yiyecek içecek ...