Erişim şekli için listeleme
Toplam kayıt 53, listelenen: 21-40
-
Fen eğitimi alanında artırılmış gerçeklik konulu makalelerin incelenmesi
(BZT Akademi, 2023)Son yıllarda eğitim-öğretimin etkililiğini artırmak ve kolaylaştırmak amacıyla teknolojinin kullanımı giderek artmaktadır. Bu teknolojik yeniliklerden en çok duyulan ve tercih edilenlerden biride “Artırılmış Gerçeklik (AG)” ... -
Harmanlanmış öğrenme ortamlarında etkileşimsel ilişkinin akademik başarıya etkisi alanyazın incelemesi
(ICITS2010, 2010)Bu alanyazın incelemesi, öğrencilerin harmanlanmış öğrenme ortamlarında etkileşimsel ilişkinin akademik başarılarını nasıl etkilediği konusunda yer alan çalışmaları gözden geçirip bu konu hakkında bir kritik ve sentez ... -
Information security awareness of high school students
(International Conference on Education and New Learning Technologies, 2016)Günümüzde hemen hemen her öğrencinin cep telefonu, bilgisayar ve internet teknolojilerine erişim imkânı bulunmaktadır. Öğrenciler onları sadece eğitim amacıyla değil, aynı zamanda bu teknolojileri hayatlarının bir parçası ... -
Investigation of instructors’ learning analytics indicator preferences in smart mooc dashboard: an eye-tracking study
(BZT Akademi, 2023)The use of dashboards in e-learning environments is becoming increasingly common. In these dashboards, necessary data can be analyzed and monitored for students, teachers and administrators. However, when the literature ... -
Investigation of student preferences regarding learning analytics indicators in smart mooc dashboard: an eye-tracking study
(BZT Akademi, 2023)The use of Massive Open Online Courses (MOOCs) for educational purposes is becoming increasingly common. MOOCs are mostly learning environments where learners receive education based on self-directed learning skills. ... -
Investigation of student views on data privacy and ethical use of data in smart learning environments
(International İstanbul Scientific Research Congress, 2022)In this study, the views of university students using a smart learning environment on data privacy and ethical use of their data in the smart learning system were examined. The research was carried out on 30 university ... -
Investigation of students’ self-regulation skills, motivation and disorientation in smart mooc
(International Azerbaijan Congress on Life, Social, Health, and Art Sciences, 2022)Students who have not developed self-directed skills in online learning environments may face problems such as not knowing what to do. Students in this situation need the advice and guidance of external support, such as ... -
Investigation of students’ smart mooc usage behaviors with learning analytics: what does big data tell us?
(BZT Akademi, 2023)Learning analytics offers an important data analytics method to understand students’ habits of using online learning platforms and tools effectively. This approach reveals results such as how often students visit online ... -
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının eğitimde infografiklerin kullanımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
(Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 2019-07-09)İnfografikler belirli bir konu hakkında görsel bir bilgi sunmak için metin ve çeşitli grafik bileşenlerini belirli bir düzende sunulmasını sağlayan, verilerin görsel bir temsilini sağlayan araçlardır. İnfografikler karmaşık ... -
Ortaokul öğrencilerinin blog kullanımına yönelik görüşlerinin incelenmesi
(5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu - ITTES, 2017, 2017-10-01)Web 2.0 araçlarının eğitim-öğretim uygulamalarında kullanılmasıyla öğrenciler daha katılımcı, daha üretken ve daha paylaşımcı olabilmektedir. Bu özellikleri sayesinde kullanımı yaygınlaşan bu araçlardan birisi de bloglardır. ... -
Öğrenme analitikleri ile desteklenmiş uyarlanabilir dinamik zeki öğretim sisteminin tasarımı ve değerlendirilmesi
(TÜBİTAK, 2022)Web 3.0 teknolojilerinden Web 4.0 teknolojilerine geçişin hızlandığı günümüzde Öğrenme Yönetim Sistemleri (ÖYS) de eğitsel veri madenciliğine dayalı makine öğrenmesiyle güçlendirilmiş ÖYS 3.0 olarak adlandırılan yeni nesil ... -
Öğretmen adaylarının hayat boyu öğrenme eğilimleri ile kendi kendine öğrenme hazırbulunuşlukları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(EJER Congress 2019, 2019)Günümüz toplumlarında ve eğitim sisteminde, bireylerin hayat boyu öğrenme becerilerine sahip olması, değişen toplumsal ve eğitimsel koşullara uyum sağlanabilmesi için önemlidir. Bireylerin hayat boyu öğrenen bireyler ... -
Öğretmen adaylarının internete yönelik epistemolojik inançları ile eğitsel internet kullanım özyeterlik inançları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(EJER Congress 2019, 2019)Günümüzde İnternet; arama motorları, kitlesel açık çevrimiçi dersler, video paylaşım siteleri, wikipedia, sosyal ağlar gibi platformlar ile bireylerin bilgi ve becerilerini geliştirebilecekleri önemli bir bilgi kaynağı ... -
Öğretmen adaylarının problemli internet kullanım davranışları ile üstbilişsel farkındalık durumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(2018)Bu araştırmanın amacı öğretmen adaylarının problemli internet kullanım davranışları ve üstbilişsel farkındalıkları arasındaki ilişkiyi belirlemektir. Araştırmada öğretmen adaylarının problemli internet kullanım durumları ... -
Öğretmenler e-öğrenmeye hazır mı? öğretmenlerin e-öğrenmeye yönelik hazır bulunuşluklarının incelenmesi üzerine bir araştırma
(Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2020)E-öğrenmenin en önemli paydaşlarından öğretmenlerin e-öğrenme hazır bulunuşluk durumları, e-öğrenme ortamlarının başarılı şekilde oluşturulabilmesini, etkin bir şekilde uygulanabilmesini ve maksimum verimin alınabilmesini ... -
Öğretmenlerin eğitsel internet kullanım öz-yeterlik inançlarının yaşam boyu öğrenme bağlamında incelenmesi
(2017)Yaşam boyu öğrenme, eğitim sistemlerinde yaşanan değişimlerle birlikte öğretmenlerin bu değişimlere uyum sağlayabilmeleri, mesleki gelişimlerini devam ettirebilmeleri noktasında önemli bir yeterlik olarak karşımıza ... -
Öğretmenlerin internete yönelik epistemolojik inançlarının incelenmesi
(2016)Bilgi ve bilmenin doğasına ilişkin inançlar olarak ifade edilen epistemolojik inançların, öğrencilerin anlama ve öğrenme, bilgi kaynağından yararlanma becerileri üzerinde belirleyici bir role sahip olduğu belirtilmektedir. ... -
Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi
(2017)Yaşam boyu öğrenme, gerek bilgi ve iletişim teknolojilerindeki (BİT) gelişmeler ve bunların eğitime yansıması, gerekse de pedagojik uygulamalardaki yenilikler gereği öğretmenlerin mesleki gelişimlerini sürdürmeleri noktasında ... -
Sağlık profesyonellerinin epistemolojik inançlarının yaşam boyu öğrenme bağlamında incelenmesi
(2017)Bu çalışmanın amacı Bartın il merkezinde görev yapmakta olan sağlık profesyonellerinin (Hekim, Hemşire, Sağlık Teknikeri, Sağlık Memuru, Acil Tıp Teknisyeni) epistemolojik inançlarının incelenmesidir. Araştırmanın ...